با عملکرد اتو کشیده نمی‌توان کشور را اداره کرد

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه با عملکرد اتو کشیده نمی‌توان کشور را اداره کرد، گفت: باید رئیس جمهوری انتخاب شود که بحران های کشور را مدیریت کند، نه اینکه خودش بحران ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (24 اردیبهشت) در خطبه های مجازی نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی، با اشاره به انتخابات آتی کشور، گفت:  عملکرد جهادی و انقلابی یکی از مهمترین معیارهای انتخاب اصلح است.

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: با عملکرد اتو کشیده نمی‌توان کشور را اداره کرد، بلکه این امر نیاز به حضور همیشه در میدان دارد.

 

 

وی اظهار کرد: عملکرد اتو کشیده یعنی اینکه رئیس جمهور دنبال مناسبت های خاص بوده و در مراسم خاص شرکت کند، خارج از وقت اداری، کار نکند و در جمع مردم و کارگری حضور نیابد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارکرد: باید رئیس جمهوری انتخاب شود که بحران های کشور را مدیریت کند، نه اینکه خودش بحران ایجاد کند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: جهادی بودن در حقیقت یعنی وسط میدان مشکلات رفتن و برای رفع موانع پیش روی نظام و مردم، شب و روز نشناختن و خسته نشدن است.

 

 

وی در ادامه مسئله فلسطین را یک مسئله جهانی خواند و بیان کرد: اگر روزی فلسطینیان با سنگ مبارزه می کردند، امروز به مدد الهی با موشک در برابر اسرائیل می ایستند. 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین نوری گفت: امروز این یهودی ها هستند که برای آتش بس به دست و پای فلسطینیان افتاده اند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت به همت شهید سلیمانی از چندین کشور به یکدیگر متصل شده و تبدیل به لشگر بین المللی شده و با قدرت به پیش می رود.

 

 

امام جمعه بجنورد در پایان همه مردم را به رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا نابودی ویروس کرونا توصیه کرد.

 

 

 

کد خبر 1056482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha