۱۰۰۵ نفر در بشرویه واکسن کرونا دریافت می زنند

فرماندار بشرویه گفت: ۱۰۰۵ نفر از جمله کادر درمان، مجموعه بهداشت، سالمندان بالای ۸۰ سال، پاکبانان و والدین شهدا تا پایان هفته جاری واکسن کرونا دریافت می کنند.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکنون 322 نفر در شهرستان بشرویه واکسیناسیون شدند.

 

وی با بیان اینکه 200 نفر در مجموعه درمان و بهداشت این شهرستان فعالیت دارند، افزود: تمامی کادر درمان و بهداشت این شهرستان در مقابل ویروس کرونا واکسیناسیون شده اند و مرحله تزریق کادر درمان به اتمام رسیده است.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه 762 سالمند بالای 80 سال در این شهرستان سکونت دارند، ادامه داد: از این تعداد 73 نفر تاکنون دوز اول واکسن جهت مقابله با ویروس کرونا را دریافت کرده اند و طی هفته جاری تمامی این افراد واکسیناسیون خواهند شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: واکسن های تزریق شده به کادر درمان و افراد بالای 80 سال در شهرستان بشرویه از نوع آسترازنکا و سینوفارم بوده است.

 

شفیعی با بیان اینکه مقرر شده است که طی مرحله اول واکسیناسیون یک هزار و پنج نفر در بشرویه در مقابل ویروس کرونا ایمن شوند، افزود: افرادی از قبیل کادر درمان، پاکبانان و والدین شهدا و افراد بالای ۸۰ سال شامل اجرای مرحله اول هستند.

 

وی در پایان گفت: تاکنون در راستای اجرای مرحله اول واکسیناسیون ۱۳ نفر از والدین شهدا، ۷۳ نفر از سالمندان بالای 80 سال و ۱۹ نفر از پاکبانان و فعالین در آرامستان این شهرستان واکسن دریافت کرده اند.

کد خبر 1056555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha