خادمان قرآنی کانون های مساجد فعال در ماه مبارک رمضان تجلیل شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: خادمان قرآنی عضو کانون های مساجد که در ماه مبارک رمضان فعالیت های مختلف قرآنی داشتند همزمان با عید سعید فطر تقدیر و تجلیل شدند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خادمان قرآنی عضو کانون های مساجد که در ماه مبارک رمضان فعالیت های مختلف قرآنی داشتند همزمان با عید سعید فطر تقدیر و تجلیل شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این اعضا به دلیل مشارکت خوب در برپایی برنامه های قرآنی از جمله جزءخوانی و انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان مورد تشویق قرار گرفتند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: اقامه نماز عید فطر، توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی و پخش نذورات در بین محرومان و نیازمندان از دیگر برنامه های صورت گرفته همزمان با عید سعید فطر به همت فعالان کانون های مساجد بود.

 

سقاء یادآور شد: البته دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه برنامه های قرآنی مطابق با دستورالعمل بهداشتی صادر شده توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا تدوین و اجرایی شد تا از شیوع این بیماری پیشگیری شود.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی و سخنرانی ها نیز از طریق فضای مجازی با حضور پرشور اکثر مردم با موضوع های مختلف نیز به همت فعالان کانون های مساجد برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: از همه دست اندکاران و فعالان کانون های مساجد که مشارکت خوبی در برپایی فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

 

سقاء تاکید کرد: البته فعالیت های اجتماعی و جهادی برای حمایت از محرومان و خانواده های آسیب دیده از کرونا همچنان به قوت خود باقی است و تلاش خواهیم کرد تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به این خانواده ها کمک کنیم.

 

کد خبر 1056602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha