اپلیکیشن «گمگشته» از مصادیق کارهای خیر است

آیت الله حدائق گفت: اپلیکیشن «گمگشته» از مصادیق کارهای خیر است و حلقه وصلی برای گمشده ها و پیدا شده ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، امروز (شنبه 25 اردیبهشت) در آئین رونمایی از اپلیکیشن «گمگشته» با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: اعتقاد به خدا بالاترین فیض است ماه رمضان فرصت خوبی برای تقویت ایمان است و روزه داری موجب قوی شدن باورهای اعتقادی می شود.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: ارزش انسان ها به ایمان آنها است و هر جا حقی ضایع شود بی ایمانی در آن تاثیر داشته است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت «مهدوی موعود (عج)» فارس اضافه کرد: رسیدن خیر انسان به جامعه از والاترین صفاتی است که امام صادق (ع) بر آن تاکید می کنند و ایمان به خدا تعهد در برابر پروردگار و خدمت به مردم خدا باوری است.

آیت الله حدائق تاکید کرد: اگر انسان ها می توانند کاری انجام دهند که خیرشان به دیگران برسد نباید از این کار دریغ کنند و اپلیکیشن «گمگشته» از مصادیق کارهای خیر است و اگر انسان مالی را پیدا می کند باید تا یک سال برای پیدا کردن صاحب آن اطلاع رسانی شود واگر پس از یک سال صاحب آن پیدا نشد با اذن حاکم شرع می تواند آن مال را صدقه دهد و با توجه به گسترش جامعه از پیشرفت تکنولوژی می توان در این زمینه بهره گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم اپلیکیشن «گمگشته»، حلقه وصلی برای گمشده ها و پیدا شده ها باشد، از اتلاف مال و زمان جلوگیری کند و همچنین بتواند با رعایت مسائل شرعی، اموال را به صاحبان برگرداند به فردی که چیزی گم کرده و شخصی که پیدا کرده کمک کند.

کد خبر 1056614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha