نظارت دقیق بر اجرای طرح واکسیناسیون عمومی خواهیم داشت

امامی یگانه با اشاره به اینکه سالن های ورزشی به عنوان دلیل موقعیت مناسب برای واکسیناسیون مشخص شده است، افزود: نظارت دقیقی بر اجرای طرح واکسیناسیون عمومی خواهیم داشت.

«مسعود امامی یگانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هم اکنون یک سالن ورزشی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی پیش بینی شده است که با افزایش طرح سایر سالن های ورزشی را نیز برای این امر اختصاص خواهیم داد.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: تاکنون بیش از 15 هزار دز در قالب واکسیناسیون عمومی به افراد بالای 80 سال و سایر گروه های هدف تزریق شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: طرح واکسناسیون عمومی به افراد بالای 75 سال نیز در استان آغاز شده است و تلاش خواهیم کرد که با استانداردهای مشخص شده بدون ایجاد تجمع این طرح به صورت کامل اجرایی شود.

 

امامی یگانه خاطر نشان کرد: روند شیوع بیماری کرونا در پیک چهارم مهار شده و کاهش تعداد مراجعان و سیر نزولی بسترها نشان از مدیریت کامل این بیماری در سطح استان است.

 

فرماندار اردبیل از همکاری مردم و اصناف در رعایت قرنطینه دوران شیوع تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی زمینه کاهش وضعیت استان به سطح نارنجی شد و بزودی این سطح به وضعیت زرد نیز خواهد رسید.

 

کد خبر 1056632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha