آمادگی خدمات دهی اپلیکیشن «گمگشته» برای زائران اربعین امام حسین (ع)

اسدی گفت: راه اندازی اپلیکیشن «گمگشته» اقدامی خیرخواهانه است و آمادگی خدمات برای زائران اربعین امام حسین (ع) در امور گمشده ها و پیدا شده ها به صورت کاملا رایگان را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد اسدی»، امروز (شنبه 25 اردیبهشت) در آئین رونمایی از اپلیکیشن «گمگشته» در شیراز گفت: «گمگشته» یک طرح جامع و کاربردی است و سایت و اپلیکیشن آن، طرحی کامل و جامع به شمار می رود که شامل اسناد، موبایل، حیوانات، پرندگان، لوازم شخصی و حتی کودکان و افراد آلزایمری که ممکن است گم شوند را نیز شامل می شود.

مدیر طراحی اپلیکیشن «گمگشته» افزود: در این اپلیکیشن برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی از هوش مصنوعی نیز استفاده شده و در واقع رابط میان گمشده و پیدا شده است.

وی اضافه مدیر کرد: راه اندازی اپلیکیشن «گمگشته» اقدامی خیرخواهانه است و آمادگی خدمات برای زائران اربعین امام حسین (ع) در امور گمشده ها و پیدا شده ها به صورت کاملا رایگان را دارد و با بازگشایی راه کربلا این خدمت به تمامی هموطنان سراسر کشور قابل ارائه است.

اسدی اعلام کرد: تمامی هموطنان می توانند برای دانلود برنامه «گمگشته» ازطریق بازار این برنامه کاربردی را دانلود کنند و پان را به سایر افراد جامعه نیز معرفی کنند.

«پارسا روستایی»، مسؤل کانون دفاتر پیشخوان استان فارس نیز در این مراسم گفت: «گمگشته» برنامه ای کاربردی است و با توجه به کاربردی بودن طرح و ایجاد اشتغال برای بسیاری از افراد، همکاری با این طرح موجب تحقق «تولید، اشتغال و مانع زدایی ها» می شود و تاثیر بسزائی در زمان و هزینه برای مردم و دولت دارد.

کد خبر 1056635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha