تزریق واکسن کرونا به ۵۰۰ نفر از معلولان خراسان جنوبی

عرب نژاد گفت: طی هفته جاری واکسن مقابله با ویروس کرونا به ۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت مقیم مراکز شبانه روزی معلولان خراسان جنوبی و پرسنل این مراکز طی هفته جاری تزریق می شود.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: تعداد ۱۴۹ نفر از سالمندان حاضر در هفت مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان در خراسان جنوبی واکسن مقابله با ویروس کرونا دریافت کردند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: واکسن تزریقی به سالمندان تحت پوشش از نوع واکسن روسی اسپوتنیک بوده است و طی 2 نوبت در اسفندماه و فروردین ماه این واکسن به سالمندان تزریق شده است.

 

وی با بیان اینکه طی هفته جاری مرحله تزریق واکسن مقابله با ویروس کرونا به افراد دارای معلولیت مقیم مراکز شبانه روزی معلولان استان تزریق می شود، افزود: در این راستا ۵۰۰ نفر از توانخواهان و پرسنل حاضر در این مراکز واکسن چینی سینوفارم را دریافت می کنند.

 

عرب نژاد در ادامه گفت: با اجرای این مرحله تعداد واکسیناسیون در مراکز بهزیستی خراسان جنوبی به ۶۵۰ تا ۷۰۰ نفر خواهد رسید و افرادی که واجد شرایط هستند قطعا واکسن مقابله با کرونا را دریافت خواهند کرد.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: در خراسان جنوبی ۳۳۴ معلول ذهنی بالای ۱۸ سال و ۱۳۹ معلول اعصاب و روان و ۱۴ معلول جسمی حرکتی در مراکز شبانه روزی معلولان در حال حاضر نگهداری می شوند و واجد شرایط دریافت واکس مقابله با کرونا هستند.

کد خبر 1056694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha