پیش بینی ۴۳۹ حوزه امتحانی برای دانش آموزان نهم و دوازدهم خراسان جنوبی

واقعی با اشاره به آمادگی برای برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم، گفت: ۴۳۹ حوزه امتحانی برای دانش آموزان پایه دوازدهم و نهم در خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی واقعی» امروز (۲۵ اردیبهشت) در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، آزمون پایه نهم از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت تا روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه و آزمون پایه دوازدهم از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خردادماه به صورت حضوری برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی دو پایه نهم و دوازدهم به صورت حضور در مدارس استان برگزار می‌شود، گفت: ۸۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم و ۳۵۴ حوزه برای پایه نهم پیش بینی شده است.

 

واقعی با بیان انجام بازرسی از حوزه های امتحانی قبل و حین برگزاری امتحانات، ادامه داد: تمامی نکات بهداشتی لازم در حوزه های امتحانی برای حفظ سلامتی دانش آموزان در برابر ویروس کرونا اندیشیده شده است.

 

وی الزام دانش آموزن به داشتن ماسک، تب سنجی و کنترل سلامتی آنان را از دیگر موارد اعلام کرد و افزود: ماسک، مایع دستشویی و مواد ضدعفونی مورد نیاز هم برای تمام این مدارس تامین شده است.

 

 

کد خبر 1056710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha