بازرسی‌های کرونایی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تشدید می‌شود

امیری با بیان اینکه جهت بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازرسی‌ها در دستگاه‌های دولتی را تشدید خواهیم کرد گفت: مردم می‌توانند با تماس از طریق شماره تماس ۱۱۱ مربوط به سامانه سامد، موارد تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دستگاه‌ها اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رسول امیری» امروز (شنبه 25 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، در خصوص بازرسان ستاد کرونا اظهار کرد: در مرحله اول 54 نفر از بازرسان ویژه طرح کرونا را به منظور نظارت و بازرسی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مشخص کردیم و برای آنها احکامی صادر شد.

 

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان افزود: به همین منوال برنامه داریم در سطح شهرستان‌ها افراد و کمیته‌هایی را برای کمیته نطارت و بازرسی از اماکن تشکیل دهیم.

 

وی اضافه کرد: در بحث بازرسی از دستگاه‌ها حول چهار مرحله اعم از دورکاری کارکنان، نظارت بر نرم‌افزار ماسک و همچنین بنرهای اطلاع‌رسانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در سطح ادارات و دستگاه‌ها مدنظر داریم.

 

امیری تصریح کرد: هدف ما این است که با این رویکردی که در پیش گرفته شده در قالب سیاست‌های تنبیهی و تشویقی، مدیران دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی دارند را هم به ستاد کرونای خوزستان و هم مردم استان معرفی کنیم.

 

وی با بیان اینکه همچنین دستگاه‌هایی که عملکرد نامطلوبی دارند را نیز به همین منوال به مردم معرفی می‌کنیم ادامه داد: طی بازدیدهایی که صورت گرفته چندین دستگاه را مشخص کردیم و دستگاه‌هایی که عملکرد نامطلوبی داشتند طی تذکراتی که داده شد.

 

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه در این راستا به سه دستگاه فرصتی داده شده تا وضعیت خود را بهبود بخشد عنوان کرد: اگر در هفته آینده دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را تغییر ندادند حتما با آنها برخورد خواهد شد.

 

وی یاد آور شد: مطابق بخشنامه‌ ابلاغی و استخدامی کشور، ما پیگیر این موضوع خواهیم بود و بازرسی‌ها را تشدید خواهیم کرد و مردم می‌توانند با تماس از طریق شماره تماس 111 که مربوط به سامانه سامد ذیل اداره کل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری است موارد تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از سوی دستگاه‌ها به ما اعلام کنند.

 

کد خبر 1056720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha