امروز ملت فلسطین پیام عزت و سربلندی را به دنیا مخابره کردند

ماموستا قادری، گفت: جوانان فلسطینی از اوایل ماه رمضان تاکنون اجازه ندادند افراطی‌های صهیونیستی به مسجد الاقصی هتک حرمت کنند و این آرمان فلسطین است.

امام جمعه اهل سنت پاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در دهۀ آخر رمضان امسال هر شب بیت‌المقدس و مسجدالأقصی شاهد ظلم و ستم و بی‌احترامی و هتاکی سربازان رژیم صهیونیستی بود و شب‌ها تا صبح مؤمنین نمی‌خوابیدند تا مبادا سربازان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی بی‌ادبی کنند ولی سربازان هتاک با گاز اشک‌آور و گلوله عده‌ای از آنان را شهید و زخمی کردند و مردم ایثارگر غزه صبرشان لبریز و چندین موشک به شهرهای مختلف اسرائیل بخصوص پایتخت رژیم صهیونیستی شلیک کردند.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: مردم غزه که در محاصره و با اجازه اسرائیل نان و غذا دریافت و در سرزمینی محدود و محاصره شده زندگی و سال‌ها است باایمان و دست‌خالی با غاصبان مبارزه می‌کنند، امروز با موشک و هواپیمای بدون سرنشین دارند از خود دفاع می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم فلسطین روزی با سنگ جنگ می‌کردند اما امروز با موشک و هواپیمای بدون سرنشین تا عمق سلطۀ رژیم صهیونیستی موشک روانه کردند به شیوه‌ای که در پایتخت اسرائیل دچار وحشت شدند و به‌اصطلاح ما کُردها برای اهالی پایتخت اسرائیل لانۀ موش قیصری شده است. این نکته مثبت است تا آن‌ها نیز بدانند و بفهمند بمباران مردم غزه بی‌جواب نخواهد بود.

 

امام جمعه پاوه بابیان اینکه مردم فلسطین با پرتاب چند موشک نتیجه نمی‌گیرند؛ اظهار کرد: ما ۵۴ تا ۵۷ حکومت اسلامی داریم. کشوری چون اندونزی با ۲۵۰ میلیون نفر جمعیت تا کشورهایی با جمعیت یک و نیم میلیون نفر داریم. منهای جمهوری اسلامی و تا حدودی کشور قطر، بقیۀ کشورهای اسلامی یا اصلاً کار ندارند و یا اگر کار داشته باشند در محدودۀ خواهش و تمنا است.

 

ماموستا قادری گفت: دراه‌پیمایی مردم کشورهای مختلف و محکوم کردن اسرائیل غاصب هم هیچ تأثیری ندارد و بیش از ۷۴ سال است مردم فلسطین دربه‌در می‌شوند و خونشان ریخته و زخمی می‌شوند و هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌اند. ما برای مردم مظلوم فلسطین ناراحت هستیم که این‌گونه زن و مرد و جوان و پیر آن‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند. 

 

وی در پایان گفت: ما همواره پشتیبان فلسطین و مردم مظلوم آن بوده و هستیم و امیدواریم به زودی پیروز میدان شوند.

کد خبر 1056745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha