توجه ويژه به برنامه ريزي  با آينده نگري در مجموعه مديريت بحران بسيار مهم و الزامي است

سالاری، گفت: توجه ويژه به برنامه ريزي دقيق همراه با آينده نگري در مجموعه مديريت بحران بسيار مهم و الزامي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه معاون هماهنگي امور عمراني استانداري کرمانشاه امروز در مراسم تكريم مديركل سابق مديريت بحران استانداري و معارفه سرپست جديد اين اداره گفت: كار در مجموعه مديريت بحران بسيار حساس و شرايط خاص خود را دارد زيرا كار در اين مجموعه ارتباط مستقيمي با جان مردم دارد و هر لحظه ممكن است با حوادث پيش بيني شده اي روبرو شويم لذا تمامي عوامل و كاركنان آن بايد همواره و در تمامي شرايط آماده خدمت رساني به جامعه باشند.

 

مهرداد سالاری خاطر كرد: خوشبختانه طي اين سال ها اقدامات بسيار اثربخش و خوبي در حوزه مديريت بحران استان صورت گرفت و استاندار محترم كرمانشاه با مديريت مثال زدني خود فعالانه در اين حوزه همچون ديگر حوزه ها حضور پيدا كردند و همچنين جا دارد از تلاش هاي بسيار گسترده و ارزشمند آقاي بالايي مديركل سابق اين اداره كل در مقابله با بحران ها تقدير و تشكر كنيم.

 

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در استان كرمانشاه براي مواجهه با سيل چند سال پيش را راهبردي و همراه با تلاش و جديت است، افزود: خوشبختانه با اقدامات مثبت و مديريت خوبي كه صورت گرفت سيل در استان كرمانشاه كاملاً مهار شد كه اگر اين اقدامات صورت نمي گرفت استان كرمانشاه مانند ديگر استان ها نيز دچار خسارت زيادي از حوادث سيل مي شد.

 

 

وی تصریح کرد: افراد مختلفي براي اين پست مورد بررسي قرار گرفتند اما با عنايت به اينكه آقاي ظهرابي از خانواده خود وزارت كشور و خانواده مديريت بحران مي باشند و تجربيات كافي و لازم را براي اين مجموعه دارند با نظر مثبت استاندار محترم و همچنين معاونين استانداري ايشان براي اين پست انتخاب شدند.

 

سالاری اظهار کرد: قصد داشتيم كه اين مراسم با حضور مديران استان برگزار شود اما بنا به شرايط لزوم رعايت پروتكل هاي بهداشتي تصميم گيري شد كه اين مراسم به صورت محدود برگزار شود و فقط مديران و معاونين مجموعه معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري و كاركنان مديريت بحران به صورت محدود در آن حضور داشته باشند.

 

گفتنی است در پايان  از تلاش ها و اقدامات جليل بالايي مديركل سابق اداره كل مديريت بحران استانداري تقدیر و امير ظهرابي را به عنوان سرپرست جديت اين اداره كل معرفي شد.

 

کد خبر 1056779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha