توزیع ۳۰۰۰ قرص نان بین نیازمندان در «خانه هلال» آستان امامزاده فضل بن موسی (ع) جهرم

جعفرنژاد از توزیع سه هزار قرص نان و بسته های مواد غذایی میان خانواده های کم بضاعت و محروم به همت «خانه هلال» آستان مطهر امامزاده فضل بن موسی (ع) جهرم خبر داد.

«رامین جعفرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به خدمات خانه های هلال جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف کشور، گفت: «خانه هلال» یک شعبه کوچک جمعیت هلال احمر و رویکرد جدید این نهاد است تا مردم از همه خدمات این نهاد مردمی بهره مند شوند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم با اشاره به اینکه خانه های هلال تشکیلاتی داوطلب محور است، افزود: تمامی خدمات جمعیت از قبیل آموزش، امداد و نجات در سوانح و بحران ها و کمک های معیشتی از طریق این خانه ها به شهروندان نیازمند خدمات ارائه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان جهرم نیز خانه های هلال از سال های گذشته و در نقاط مختلف شهرستان ایجاد شده است، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای کمک به اقشار محروم جامعه از اهداف این خانه ها بوده که این مهم در شهرستان جهرم به خوبی در حال انجام است.

 

جعفرنژاد با اشاره به خدمات «خانه هلال» مستقر در امامزاده فضل بن موسی (ع) جهرم عنوان کرد: از جمله خدمات این مرکز جمع آوری کمک های مردمی و حمایت از نیازمندان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این خانه هلال در ماه رمضان خدمات ویژه ای را به محرومان و خانواده های کم بضاعت ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: به همت «خانه هلال» آستان مطهر امامزاده فضل بن موسی (ع) و همکاری هلال احمر شهرستان جهرم بسته های مواد غذایی میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم ادامه داد: همچنین تهیه و توزیع سه هزار قرص نان به همت خانه هلال این آستان مطهر از دیگر فعالیت هایی بوده که در ماه رمضان به اجرا در آمده است.

 

جعفرنژاد در پایان ضمن قدردانی از عوامل «خانه هلال» آستان مطهر فضل بن موسی (ع) و همت و تلاش خیران و نیکوکاران خواستار همکاری مداوم شهروندان در طول سال و در حمایت از افراد و خانواده های نیازمند شد.

 

کد خبر 1056791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha