مردم باید خودشان فضای انتخابات را اداره کنند

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم باید خودشان فضای انتخابات را اداره کنند و نباید اجازه دهند که دوقطبی های کاذب جای رویکردهای اصلی را بگیرد.

 
به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان ،سعید جلیلی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،گفت: در آستانه یک انتخابات مهم هستیم،این تصیمیم برای  4 سال کشور مهم است چرا که در 8 سال گذشته راههای بسیاری غلطی در کشور انجام شد که فشارها را بر مردم افزایش داد.
 
وی افزود: امیدوارم عرصه اقناع مردم برای برنامه ها باشد و من فکر می کنم مردم ما خودشان باید فضای انتخابات را رعایت کنند و مردم به مانند کسانی هستند که نامزدهای انتخاباتی باید برنامه خود را به آنها ارائه دهند.
 
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: در این عرصه رقابت هایی که صورت می گیرد مهم است و از  آن مهمتر پاسخ هایی است که داده می شود. فضای انتخابات نباید جایی باشد که مسائل فرعی جای مسائل اصلی را بگیرد .
 
وی تاکید کرد: در این انتخابات نباید لفاظی ها به مسائل اصلی مردم برتری پیدا کند چرا که نمایش نمیتواند جای کار اصلی را بگیرد،در  فضای انتخابات نباید کسانی با حرف های سست و تمایلات مقطعی فضای انتخابات را از مسیر اصلی خارج کنند.
 
جلیلی تاکید کرد: در 4 سال آینده نباید حرکت کشور به شکلی باشد که کشور پیشرفتی نداشته باشد از این رو باید در عرصه انتخابات به یک رویکرد دقیق برسیم .مردم باید خودشان فضای انتخابات را اداره کنند و نباید اجازه دهند که دوقطبی های کاذب جای رویکردهای اصلی را بگیرد .
جلیلی تاکید کرد: در سال  92 و 96ما برنامه هایی داشتیم اما نشد از این رو امیدواریم این ناامیدی ها دوباره تکرار نشود و انشاالله کشور با قوت ادامه داشته باشد.
 
جلیلی در پاسخ به سوالی درباره اینکه مهم ترین اقدامی که در صورت ریاست جمهوری انجام می دهد چیست گفت: اشتغال که نتیجه بیکاری فکری، مسکن و بی اثر شدن تحریم های مهم ترین مسائل موجود در کشور است.
 
وی در پاسخ به این سوال که عرصه انتخابات عرصه حضور نامزدها است خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب و کسانی که با هم همسو هستند سعی می کنندبا هم باشند و ما باید برای 4 سال آینده برنامه داشته باشیم.
کد خبر 1056804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha