شهرداری شیراز برای مدیران بعدی بدهی باقی نمی گذارد

اسکندرپور گفت: روند اجرای پروژه های شیراز افزایش می یابد و با اطمینان اعلام می کنیم که بدهی پروژه های عمرانی را برای مدیران بعدی شهرداری شیراز نخواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (شنبه 25 اردیبهشت) در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات باید پیگیری امور و گزارش دهی و پاسخگویی به شهروندان افزایش یابد.

شهردار شیراز افزود: نباید کارهای شهرداری شیراز در بخش های مختلف تحت تاثیر انتخابات قرار بگیرد و انتخابات شورای اسلامی شهر، نزدیکترین انتخابات به شهرداری است و برای مدیران حساسیت دارد.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز به بلوغ سازمانی رسیده است و چند ماه پس از انتخابات و استقرار تیم مدیریتی جدید، سیستم افراد توانمند و کاربلد را به مجموعه معرفی می کند.

اسکندرپور تاکید کرد: مدیران شهرداری شیراز باید بدون توجه به فضاهای انتخاباتی به کار خود توجه کنند و در پی حاشیه نباشند و هر فردی حق دارد فکر و دیدگاه خاصی را دنبال کند اما به عنوان مدیر باید به دنبال انجام وظایف مجموعه باشد.

شهردار شیراز ادامه داد: اگر کسی می خواهد در ستاد انتخاباتی کار و تبلیغات انجام دهد، می تواند با صداقت و شفافیت مرخصی بگیرد و به کار انتخاباتی بپردازد زیرا این رفتار قابل احترام است.

وی تصریح کرد: تمام پروژه های شهرداری در خرداد باید در 2 شیفت کار کنند و نظارت بر چگونگی فعالیت و روند اجرای پروژه ها، بازدیدهای میدانی و شبانه نیز خواهیم داشت تا در ماه آتی اغلب پروژه ها به نتیجه برسد.

شهردار شیراز با اشاره به لزوم نیاز به پشتیبانی مالی برای اتمام پروژه ها گفت: افزایش سرعت پروژه ها و کار در 2 شیفت مستلزم پشتیبانی مالی است و با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری در فروردین و اردیبهشت تا اندازه ای دشوار است اما با اطمینان اعلام می کنیم که بدهی پروژه های عمرانی را برای مدیران بعدی شهرداری شیراز نخواهیم گذاشت و تلاش می‌ شود با پیمانکاران پروژه ها تسویه حساب شود.

کد خبر 1056807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha