تقویت مشارکت سیاسی مردم وظیفه همه مسئولان است

حسام شیرازه محبت گفت: باید در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری حرکتی مستمر داشته‌باشیم که تقویت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات نیز یکی از منویات اساسی رهبر است.

«حسام شیرازه محبت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: همه مسئولان با توجه به وظیفه خود باید در تقویت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نباشند چراکه این انتخابات نشانه قدرت یک ملت است.

 

فرماندار میاندوآب افزود: انتخابات سیمای دیگری از آزادی در نظام اسلامی ایران است که باید به زیبایی نشان داده شود.

 

 وی اضافه کرد: با انتخاب درست و شایسته می‌توانیم روزنه‌های امید به فردایی بهتر در جامعه را پیش روی جوانان باز کرده و با این حضور فعالانه و آگاه این مسیر را هموار کنیم.

 

 این مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات فقط انتخاب یک انسان از میان گروهی هم‌شکل از انسان‌ها نیست و مردم باید نسبت‌به انتخابی که کرده‌اند مسئول باشند و با انتخاب اصلح‌ترین و کارآمدترین افراد آینده سیاسی و اجتماعی جامعه خود را تعیین کنند.

 

شیرازه محبت با بیان این‌که شرکت در انتخابات وظیفه مهم دینی، اخلاقی و ملی است، خاطرنشان کرد: امسال یکی از سال‌های بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای مردم ایران است و رخدادی که در خردادماه به وقوع خواهد پیوست سرنوشت چهار سال کشور را رقم می‌زند.

 

فرماندار میاندوآب گفت: با انتخاب ریاست‌جمهوری درواقع قدم در مسیر تازه‌ای می‌گذاریم که آینده‌ی سیاسی،‌اجتماعی، اقتصادی و بین‌المللی را مشخص می‌کند، بنابراین باید با انتخاب اصلح‌ترین و کارآمدترین فرد این وظیفه شرعی را به‌خوبی انجام دهیم.

کد خبر 1056822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha