پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان بدهی دستگاه‌ها از محل اسناد خزانه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان از بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به پیمانکاران، نهادهای عمومی غیر دولتی و بانک‌ها از محل اسناد خزانه اسلامی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «داود بهبودی» عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: استفاده 270 میلیارد تومانی از منابع اسناد خزانه اسلامی در این محدودیت های شدید بودجه ای بسیار راهگشا بوده و باید امسال نیز بتوانیم به شکلی اثربخش‌تر از منابع بودجه‌ای بهره بریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی افزود: باید از ظرفیت‌های بودجه سال 1400 در ارتقای زیرساخت‌ها با برنامه ریزی بلندمدت، توزیع عادلانه منابع و کاهش فشار بر منابع استانی، رد دیون دولت، جلب مشارکت بخش خصوصی، عمومی و فاینانس، تقویت منابع و مولد سازی و توسعه و رفع محرومیت بهره بریم.

وی در ادامه به مقایسه اعتبارات هزینه ای استان در سال‌های 1399 و 1400 پرداخت و تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی 1400 استان 894 میلیارد تومان است که این رقم نسبت به اعتبار هزینه ای ابلاغی در ابتدای سال گذشته و میزان تحقق آن در انتهای سال به ترتیب 59.58 و 22.36 درصد رشد داشته است.

بهبودی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابلاغی سال 1400 استان را 1961 میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 1056835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha