حمایت از سرمایه گذاران با تدوین سازوکارهای مناسب مبتنی بر قانون در دستور کار قرار دارد

فرهمندپور با بیان اینکه ورود سرمایه‌گذاران باعث افزایش درآمد و ایجاد اشتغال می‌شود گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و ورود به عرصه اقتصاد شهرستان در دستور کار قرار دارد و ادارات مختلف باید در این زمینه حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» شب گذشته در حاشیه دیدار عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین و کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران و مالک بزرگترین معدن کشور که در محل فرمانداری و در خصوص سرمایه‌گذاری در شهرستان انجام گرفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجایی که سرمایه گذاری در هر شهر و منطقه‌ای تبعات مثبت زیادی از جمله اشتغال، افزایش درآمد و کیفیت زندگی و ... داشته و امروزه رقابت شدیدی بین مناطق مختلف جهت سرمایه گذاری وجود دارد بنابراین از مهمترین وظایف مدیران و برنامه ریزان شهری فراهم کردن شرایط جذب سرمایه گذاران است.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: از تمامی مدیران و مسئولان شهرستان دزفول نیز این انتظار وجود دارد که با سرمایه‌گذاران همکاری لازم را داشته باشند و با حذف موانع و پشتیبانی در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری بنام سال تولیدملی، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده در پیشرفت شهرستان موثر واقع شوند.

 

فرماندار دزفول با تأکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران اضافه کرد: باید از سرمایه گذاران پشتیبانی کرد و با تدوین ساز و کارهای مناسب مبتنی بر قانون بستر فعالیت سرمایه گذاران فراهم شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: در جلسه امروز برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرمایه‌گذاری‌های موثری در شهرستان صورت گرفت که جزئیات آن در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 1056862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha