سال گذشته ۳۰۰ هزار نفر از هلال احمر خدمات دریافت کرده‌اند

موسوی از ارائه خدمات به ۳۰۰ هزار نفر در سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین خدمات در حوزه بیماری کووید ۱۹ بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار با امام جمعه زنجان گفت: در سال آینده هلال احمر ایران 100 ساله می‌شود و شعار این هفته یک قرن خدمات داوطلبانه، و شعار روز جهانی صلیب سرخ نیز خدمات داوطلبانه مثال زدنی،شکت ناپذیر و توقف ناشدنی نام‌گذاری شد.

 

سید قاسم موسوی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان در سال گذشته خدمات قابل توجهی را به هموطنان حادثه دیده ارائه داد که بیشترین خدمات در حوزه بیماری کووید 19 بود.

 

وی تاکید کرد: بیشترین فعالیت‌ها و خدمات در حوزه بیماری کرونا و عوارض ناشی از آن برای خانواده‌ها بود که قبل از شیوع کرونا در استان زنجان آموزش نحوه مواجه با این ویروس را به شهروندان استان آغاز کردیم.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خانواده‌هایی که متاثر از بیماری کرونا بودند در حوزه حمایتی- معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین، نیکوکاران و داوطلبان و منابع داخلی و درآمدی هلال احمر توزیع سبدهای غذایی و بهداشتی، کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز و برخی داروهای خاص در قالب ستاد کرونا برای بیماران ارائه شده است.

 

موسوی ادامه داد: برای واکیسناسیون نیروهای عملیاتی و امدادی و پرسنل هلال احمر علیه بیماری کرونا در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با آسودگی خاطر بیشتر خدمات رسانی را محقق کنیم.

 

وی به آموزش‌های هلال احمر اشاره کرد و گفت: در شرایط کرونایی آموزش‌های هلال احمر تعطیل نشد و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خیرین و داوطلبان هلال احمر بخش بزرگی از بدنه این مجموعه را تشکیل می‌دهند که بدون حضور آنها بخش قابل توجهی از خدمات ارائه می‌شود.

 

موسوی خاطرنشان کرد: سال گذشته 300 هزار نفر از مردم از هلال احمر در بخش‌های امداد و نجات، حمایتی، معیشتی، دارویی، درمانگاه، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، آموزش خدمات دریافت کرده‌اند.

کد خبر 1056877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha