پروژه زندگی با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان احداث شده است

کاظمی گفت:پروژه تقاطع غیر همسطح زندگی شامل زیرگذر، میدان و دوربرگردانها در سطح با احتساب ۳.۵ هکتار فضای سبز ،نور پردازی و رفع معارضات حدود ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز(۲۶ اردیبهشت) در مراسم افتتاح فاز اول تقاطع غیر همسطح زندگی با بیان اینکه طول این پروژه ۱.۲ کیلومتر است که در اجرا با معارضات بسیار زیادی از جمله یک خط لوله انتقال گاز دو کیلومتری روبرو بود، گفت: همچنین کال قره خان در قسمت کندرو اجرا نشده بود؛ لذا همزمان با اجرای پروژه کال قره خان که وظیفه جمع آوری و انتقال آب های سطحی را برعهده دارد نیز در این محل اجرا شد.

 

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی دیگر از معارضات موجود در مسیر پروژه زندگی، کابل های برق فشار قوی، کابل های مخابرات و همچنین لوله فاضلاب اصلی شهر بود که با تلاش بسیار برطرف شد.

 

کاظمی با بیان اینکه وجود معارضات در مسیر اجرای پروژه ها طی چند سال گذشته چالش بزرگی برای پروژه ها بود، اظهارکرد: با توجه به این موضوع سامانه ای طراحی شده است تا مجوز های مربوط به اجرای تاسیسات و ملزومات دستگاه های خدماتی خارج از پوسته طرح هایی که برای آینده شهر دیده شده است، داده شود که این کار هزینه های زیادی را در اجرای پروژه های عمرانی صرفه جویی خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: پروژه زندگی شامل زیرگذر، میدان و دوربرگردانها در سطح با احتساب ۳.۵ هکتار فضای سبز ،نور پردازی و رفع معارضات حدود ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

کد خبر 1057027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha