همت بچه مسجدی های بارده ای با توزیع بسته های گوشت نذری بین نیازمندان

قائدی گفت: بیش از ۳۰ بسته گوشت نذری با همکاری مردم خیر اندیش توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

«ابوالفضل قائدی بارده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بیش از ۳۰ بسته گوشت نذری با همکاری مردم خیر اندیش توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) مسجد جامع روستای بارده از شهرستان بن ادامه داد: این بسته های گوشت نذری در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت نذری از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یکی از برنامه های مهم این کانون بوده است افزود: با توزیع این بسته های معیشتی بخشی از نیاز محرومان تامین شد.

 

قائدی گفت: از جمله فعالیت های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام محمدباقر (ع)» روستای بارده انجام برنامه های عام المنفعه و خیریه بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) مسجد جامع روستای بارده از شهرستان بن ادامه داد: این بسته گوشت نذری به دلیل شیوع کرونا و در راستای مقابله با این ویروس منحوس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا توزیع شد.

 

کد خبر 1057095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha