توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان با همکاری کانون «کوثر» کران

امامی گفت: با همکاری خیرین ۹۰ بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان تهیه شد که توسط فعالان کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کران بین محرومان و مستضعفانی که از قبل شناسایی شده بودند تقسیم شد.

«ابراهیم امامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با همکاری خیرین ۹۰ بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان تهیه شد که توسط فعالان کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کران بین محرومان و مستضعفانی که از قبل شناسایی شده بودند تقسیم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد جامع روستای کران از شهرستان فارسان ادامه داد: این بسته های معیشتی و بهداشتی در راستای حفظ شرایط خانواده های نیازمندان و جلوگیری از بروز آسیب های بعدی توزیع شده است.

 

وی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد جامع کران شهرستان فارسان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چندین رزمایش مواسات و همدلی برای دستگیری از نیازمندان اجرا کرده است.

 

امامی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری کوثر خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا در روستای کران از شهرستان فارسان را شناسایی کرد و بسته های معیشتی را در مراحل مختلف بین این عزیزان توزیع کرده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد جامع کران شهرستان فارسان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل چهار قلم کالای اساسی از جمله روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و اقلام بهداشتی است بین خانوارهای نیازمند توزیع ‌شد.

 

کد خبر 1057127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha