شورای اسلامی پنجم شهر شیراز در حمل و نقل شهری موفق عمل کرد

قائدی گفت: در شورای اسلامی پنجم شهر شیراز شاهد انجام اقدامات خوبی در حوزه عمران و حمل و نقل شهری بودیم و بسیاری از پروژه ها در هفته شیراز به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی»، امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) در یکصد و هشتاد و سومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد با توجه به شرایط حساس کنونی کشور، اهمیت فراوانی دارد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ‌و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو موجب کمک به انتخاب فردی اصلح و نشان دادن وحدت، انسجام ملی و پایبندی به نظام و انقلاب است.

وی اضافه کرد: مشارکت در انتخابات پیشرو موجب می شود تا جامعه جهانی وادار به تغییر نگرش و رویکرد خود در قبال جمهوری اسلامی ایران شود.

قائدی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان برای ناامیدی و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بیان کرد: همه ما موظفیم علاوه بر  مشارکت برای ایجاد انگیزه و امید در دل جامعه و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات تلاش کنیم و زمینه حضور تمامی ظرفیت ها از جمله افراد توانمند و نخبگان طیف های مختلف در چارچوب قانون و مقررات را به دور از نگاه های خاص سیاسی و جناحی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: حدود سه ماه دیگر تا پایان دوره پنجم شورا فرصت داریم و شورا و شهرداری نباید تحت تاثیر این فضا از تداوم اجرای پروژه ها و طرح های خود باز بماند.

قائدی تصریح کرد: در شورای اسلامی پنجم شهر شیراز شاهد انجام اقدامات خوبی در حوزه عمران و حمل و نقل شهری بودیم و بسیاری از پروژه ها در هفته شیراز به ثمر نشست.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده اخیر در زمینه خرید اتوبوس درون شهری در شهر شیراز گفت: خرید و راه اندازی 50 دستگاه اتوبوس اقدام مناسبی در این حوزه است و خریداری پنج دستگاه ون ویژه معلولین و جانبازان نیز باید تسریع شود.

کد خبر 1057151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha