۱۲۸۹اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه سومین جشنواره رویش رسید

دستگردی گفت: اعضای کانون های دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور در سومین جشنواره رویش شرکت کرده اند و هزار و۲۸۹ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهدی دستگردی» عصر امروز(26اردیبهشت) در مراسم مجازی اختتامیه جشنواره رویش در دانشگاه امام محمدباقر(ع) مرکز مازندران، اظهار کرد: با تلاش و حمایت های تیم خوب مدیریتی استان مازندران جشنواره به میزبانی مازندران شکل گرفته و رضایت بخش بوده است.

 

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و دبیر جشنواره رویش اظهار کرد: آمار مشارکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته بسیار قابل تحسین و نشان‌دهنده افزایش مشارکت دانشجویان در این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه   اعضای کانون های دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور در سومین جشنواره رویش شرکت کرده اند و هزار و۲۸۹ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: در ادامه مسیر اهداف دانشگاه امیدواریم به‌صورت جهادگونه در مسیر تحقق اهداف مقام معظم رهبری گام برداریم، این جشنواره‌هایی را که برگزار می‌کنیم به عنوان مقدمه‌ای در جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب می‌دانیم تا بگوییم دانشجویان می‌توانند در این مسیر موفق باشند.

 

دستگردی، اذعان کرد: در گام دوم انقلاب با سرعت و توان بیشتر در دانشگاه تلاش می‌کنیم و می‌دانیم که دانشجویان به‌عنوان آینده‌سازان کشور با قرار گرفتن در این فضا و حضور در جشنواره‌ها این اعتماد به نفس را به‌دست خواهند آورد.

کد خبر 1057175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha