همکاری بیش از ۳۴ هزار مدرس با دانشگاه های علمی و کاربردی کشور

عباسی با اشاره به اینکه ۳۴ هزار د ۷۵۹ مدرس با دانشگاه های علمی و کاربردی کشور همکاری می کنند، افزود: از این تعداد ۲۵ هزار مدرس در فضای مجازی تدریس دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی کشور  عصر امروز در آیین تقدیر از مدرسان برتر دانشگاه در سطوح استانی و ملی در استان زنجان با تبریک هفته گرامیداشت معلم گفت: معلم در دین اسلام و روایات ائمه اطهار جایگاه ویژه ای دارد.

 


عباسی ادامه داد: پس از خلق آدم، خداوند اسماء الهی را به ایشان آموخت و به ملائکه فرمان داد در برابرش سجده کنند.

 


وی با اشاره به اینکه 34 هزار د 759 مدرس با دانشگاه های علمی و کاربردی کشور همکاری می کنند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 25 هزار مدرس در فضای مجازی تدریس دارند.

 


این مقام مسئول به فرایند انتخاب مدرسان برتر در دانشگاه های علمی و کاربردی اشاره کرد و افزود: سهمیه استان زنجان یک درصد در 6 گروه آموزشی بود.

 


به گفته عباسی، پس از اعلام اسامی مدرسان برتر حدود 130 مدرس وارد مرحله داوری شدند.

 


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی کشور در ادامه به اهداف و سیاست های پنج ساله دوم دانشگاه اشاره کرد و گفت: جذب دانشجو در این دانشگاه براساس نیازهای بازار و براساس آمایش سرزمین است.

 


 وی ارتقا هویت دهی به  دانشجویان،  درآمدزایی دانشگاه حرکت دانشگاه به سمت مسیر پویا و دانشگاه کارآفرین با رویکرد بین المللی را از دیگر اهداف دانشگاه خواند.

 


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی کشور کیفیت گرایی واقع شدن مراکز علمی در جوار محیط کار و بازنگری رشته های دانشگاهی را از اولویت های دانشگاه علمی کاربردی ذکر کرد.

 


وی به اجرای 15 جشنواره فرهنگی قرآنی و ورزشی در دانشگاه علمی و کاربردی اشاره کرد و افزود: واحدهای دانشگاهی در استان ها می توانند میزبانی اجرای این جشنواره ها را برعهده بگیرند.

 


عباسی از مشارکت هفت درصدی دانشجویان در  جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد و بر همکاری بیشتر مدرسان در این زمینه تاکید کرد.

 


وی بازنگری در رشته های دانشگاهی را از مزایای دانشگاه های علمی و کاربردی خواند و افزود: همین ویژگی موجب افزایش 30درصدی جذب دانشجو در برخی از مراکز علمی کاربری است.

 


در پایان این مراسم از مدرسان برتر دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان تقدیر شد.

کد خبر 1057177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha