ارسال ۱۶ هزار اثر پژوهشی از طلاب سراسر کشور به جشنواره علامه حلی  

دبیر دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی از ارسال بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ اثر پژوهشی در قالب های متنوع کتاب، مقاله، پایان نامه و نیز ترجمه از سوی طلاب برادر و خواهر سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام محمدصالح مازنی،‌ طی سخنانی در نشست خبری این جشنواره که در سالن جلسات دبیرخانه انجمن های علمی حوزه برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع بیش از 12 هزار نفر از طلاب خواهر و برادر سراسر کشور به این جشنواره آثار خود را ارسال نمودند که کل آثار پژوهشی دریافت شده به این وسیله، 15 هزار و 821 اثر بوده است.

وی افزود: از این تعداد، 8 هزار و 267 اثر مربوط به برادران و 7 هزار و 554 اثر نیز مربوط به خواهران طلبه بوده است.

مدیر ترویج پژوهش حوزه های علمیه همچنین با اشاره به این که مجموعاً ۳۴۷ پایان نامه از سوی خواهران و ۶۹ پایان نامه از سوی برادران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: در بخش ویژه جشنواره با دو موضوع مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نیز الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در مجموع 475 اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شد، ضمن آن که از سوی استان ها نیز 570 اثر مربوط به برگزیدگان استانی جشنواره به دست ما رسید.

وی یادآور شد: از میان استان ها، قم بیشترین آثار برگزیده را داشته و در مرتبه بعد استان اصفهان قرار می گیرد، ضمن آن که در مراسم اختتامیه که 27 اردیبهشت ماه در سالن مرحوم آیت الله شرعی حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود از سه دبیرخانه فعال استان های قزوین، هرمزگان و اصفهان تقدیر به عمل می آید.

گفتنی است مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره در ده شاخه و رشته علمی، فردا با قرائت پیام آیت الله مظاهری و نیز سخنرانی مدیر حوزه های علمیه خواهران و معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در قم برگزار می شود.

کد خبر 1057178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha