برنامه بچه‌های مسجد برای ترویج مکتب «حاج قاسم»

قاسمی با اشاره به رونمایی از کتیبه «سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی» در میدان المپیک تهران، گفت: ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی از طریق فعالیت‌های فرهنگی اولویت کاری کانون فرهنگی هنری «رهپویان وصال» است.

«حسین قاسمی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به ثبت نام برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری «رهپویان وصال» مسجد امام جعفرصادق(ع) اظهار کرد: با شروع برنامه های اوقات فراغت کانون رهپویان وصال مسجد امام جعفرصادق(ع) در رشته های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی، تقویتی و تفریحی همراه با اردوهای سیاحتی و زیارتی برای نوجوانان وجوانان دوره آموزشی برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان وصال مسجد امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: این دوره آموزشی برای ردهای سنی نونهالان 7 تا 9 سال، 10 تا 12 سال، نوجوانان 13 تا 15 سال، جوانان 16 تا 18 سال و 19 تا 21 سال است.

 

وی با اشاره به برنامه های باشگاه فرهنگی ورزشی نام آوران این کانون گفت: این دوره ها در رشته های آموزش پایه، اصولی و حرفه ای فوتبال، تکواندو، دومیدانی، ووشو، شطرنج و آزمون های آمادگی جسمانی، و ارایه برنامه های ورزشی برای رشته های مختلف همراه با آمادگی جسمانی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان وصال با اشاره به رونمایی از کتیبه «سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی» در میدان المپیک تهران، بیان کرد: این مراسم رونمایی با حضور خانواده های شهدا برگزار شد و در این مراسم از سه خانواده شهید نیز تقدیر به عمل می آمد.

 

وی اضافه کرد: این کتیبه با مضمون سخنرانی مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی و وصیتنامه سردار دل‌ها در مورد مقام معظم رهبری و اطاعت پذیری از ولایت فقیه است و کتیبه در یک محل پرتردد در چهارراه اصلی میدان المپیک تهران که روزانه یک میلیون نفر در آنجا تردد دارند، نصب شده است، تا از این طریق گامی در جهت ترویج مکتب شهید سلیمانی برداریم.

 

قاسمی رویکرد آینده کانون رهپویان وصال را ترویج مکتب شهید سلیمانی معرفی و خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم مکتب سردار دل ها را معرفی کنیم و نگاه و هدف شهید سلیمانی که خود را مطیع و فدای رهبر انقلاب می دانست و همواره تاکید داشت اگر می خواهیم کشورمان پیشرفت کند باید مطیع مقام معظم رهبری باشیم، ترویج دهیم، برای آینده نیز بنا داریم در منطقه چیتگر فعالیت های فرهنگی با محوریت شهید سلیمانی انجام دهیم.

 

 

کد خبر 1057204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha