مسئولان با پرهیز از نگاه های حزبی زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند

آیت الله عابدینی گفت: همه کسانی که مسئولیتی دارند، باید با پرهیز از نگاه های حزبی و جناحی برای بندگی خدا و مصلحت مردم کار کنند و تلاش کنیم با جلب اعتماد مردم، حضور و مشارکت در انتخابات به حداکثر برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در جلسه شورای اداری استان بیان کرد: همه می دانیم مهمترین دغدغه برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در انتخابات، حضور حداکثری است و همه کسانی که مسئولیتی دارند، باید با پرهیز از نگاه های حزبی، جناحی، فامیلی و قومی برای بندگی خدا و مصلحت مردم کار کنند و تلاش کنیم با جلب اعتماد مردم، حضور و مشارکت به حداکثر برسد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خیلی خطرناک است که کسی کلنگ به دست بگیرد و هر چه آورده ملی و بدنه نظام اجرایی کشور است را خراب کند و باید قدردان تلاش های همه عزیزان باشیم چرا که دولت یک نفر نیست.

 

وی در ادامه اضافه کرد: کسی که نیت تو تخریب باشد، قطع یقین سزای خود را می بیند اما ممکن است دروغ گویی شخصی او را ضایع کند و در این شرایط موضوع تخریب مطرح نیست زیرا کسی ممکن است به خاطر خلاف ها و اینکه امانت داری نکرده است، ضایع شود و این هم دست مردم نیست و این لطمه از سوی افراد متخلف به خودشان است و بیان تخلفات افراد متخلف، تخریب نظام اجرایی کشور نیست.

 

آیت الله عابدینی اضافه کرد: برخی جرمی مرتکب شده اند، پرونده دارند، دلایل وجود دارد و این موضوع حرف و شعار نیست؛ آنها با این کارها خودشان را تخریب کرده اند، درست است که حق الناس بسیار مهم است و خدا نیاورد روزی را که به خاطر حق الناس پایمان گیر باشد اما بیان تخلفات برخی به معنای تخریب مجموعه اجرایی کشور نیست.

 

وی اظهار کرد: در باب انتخابات باید مراقب باشیم چرا که جابجایی حتی یک رأی بار سنگینی در قیامت است و چنین فردی نمی تواند جوابگوی این خیانت باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: از همین الان رسانه های صهیونیستی آمریکایی تلاش می کنند تا انتخابات بی رمق باشد و حضور مردم کاهش یابد، امروز جنگ تن به تن با صهیونیست ها در عرصه سیاسی و انتخاباتی داریم و باید به عنوان یک سرباز هوشمند رسالت خود را انجام دهیم.

 

وی تأکید کرد: خوشبختانه هنوز در حال و هوای ماه رمضانی در حال ورود به فضای انتخاباتی هستیم و این مهم کمک می کند تا با تأثیر از قرآن و ماه مبارک رمضان کار انتخابات را به خوبی پیش ببریم و شاهد حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه باید شعار سال را جدی تر بگیریم، خاطرنشان کرد: باید هر گونه پشتیبانی از تولید را جدی بگیریم و هر مانعی را با جدیت از سر راه تولید کنندگان برداریم و خوشبختانه استاندار و مسئولان به این معنا توجه دارند و ان‌شاءالله تلاش کنیم جدیت در این عرصه بیشتر باشد.

 

وی با اشاره به ضرورت کنترل قیمت ها گفت: کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار یکی از دغدغه های مهم مردم است چرا که نوسان قیمت ها به مردم آسیب وارد می کند و ان شاء الله تلاش کنیم تا نظارت ها توسط دستگاه های مربوطه افزایش پیدا کند.

 

آیت الله عابدینی در خصوص وقایع افغانستان توضیح داد: در هر نقطه ای از منطقه نا امنی باشد، برای همه منطقه است و کسانی که دقت بیشتری دارند می فهمند که حضور آمریکا در منطقه به خاطر ایران است.

 

وی افزود: اینکه جلوی مدرسه ای در افغانستان بمب گذاری می شود و کودکان مظلوم هنگام خروج از مدرسه به خاک و خون کشیده می شوند را محکوم می کنیم؛ نظام های جهانی همواره در این شرایط سکوت می کنند و حرفی از حقوق بشر نمی زنند در حالی که کودکان بسیاری را مظلومانه به خاک و خون کشیدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: چرا وقتی صهیونیست ها برج های غزه را نابود می کنند و کودکان را می کشند، اهمیتی از کشورهایی که دم از دموکراسی می زنند نمی بینیم، از 70 سال پیش همواره وقتی صهیونیست ها حمله می کنند سازمان ملل و کشورهای مدعی دموکراسی همراهی می کنند اما وقتی فلسطینی ها اقدامی می کنند مدام حرف از آتش بس به میان می آید.

 

وی اضافه کرد: اگر موضوع فلسطین برایمان اهمیت جدی داشت، برای اهتزاز پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم صهیونیست ها به یک اداره نمی رفتیم بلکه این کار را در مرکز شهر انجام می دادیم و این گونه به این موضوع مهم اهمیت قائل بودیم.

 

آیت الله عابدینی در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد هم یادآور شد: فرازهایی از دعاهای ماه رمضان در خصوص آزادی زندانیان است و ان‌شاءالله در این عرصه هم تلاش و فعالیت جدی داشته باشیم و شاهدیم که اقدامات خوبی هم در این عرصه انجام شده است.

 

کد خبر 1057217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha