لزوم برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز در  شهرستان لنگرود

جعفرزاده با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان لنگرود، گفت: در بدو ورود باید از پیشرفت فیزیکی ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « هادی جعفرزاده فهیم»  در کارگروه پیشگیری و برخورد موثر با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری های غیرمجاز که امروز(دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در سال ۱۴۰۰ در حوزه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز باید با نگاه جدید و چابکی بیشتر ورود کرد.

 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری لنگرود با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان، تصریح کرد: در جریان گرفتن سریع اخبار و اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز توسط دهیاران، کارشناسان فنی، بخشداران و دستگاه های متولی در برخورد به‌هنگام و به لحظه با متخلفان موثر است.

 

جعفرزاده ادامه داد:  همه دستگاه‌های مرتبط باید به وظایف ذاتی خود با دقت نظر بیشتری عمل کنند تا با جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بتوان از تبعات اجتماعی و بعضا امنیتی آن جلوگیری کرد.

 

وی با بیان اینکه در بدو ورود باید از پیشرفت فیزیکی ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کرد، اظهار کرد: برخورد با متخلفان در این زمینه تعارف بردار نیست و امیدواریم با برخورد جدی متخلفان در سال جاری شاهد به حداقل رسیدن تخلفات در سطح شهرستان باشیم.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه  در حوزه بخش ها باید جلسات توجیهی با دهیاران در این زمینه برگزار شود، اذعان کرد: در جایی که دهیار و دستگاه های متولی حضور داشته و تخلفات غیر مجاز با پیشرفت غیر طبیعی در حال اجراست قطعا ترک فعل و تبانی در کار است که باید با آنان برخورد جدی شود.

 

 

کد خبر 1057356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha