برگزاری دومین نشست کمیته بهره وری سازمان اوقاف /لزوم استقرار شاخص های ارتقا بهره‌وری درسازمان اوقاف

مدیرکل برنامه ریزی،نظارت و تحول سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: همه ما نسبت به امانت موقوفات که به ما سپرده شده، مسئولیم و بایستی شاخص های بهره وری را در تمامی امور ارتقا دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر محمد مولایی در دومین جلسه کمیته بهره وری سازمان اوقاف با بیان اینکه برخی از موانع ارتقاء بهره وری در سازمان اوقاف شناسایی و مدل اجرایی برای رفع آن طراحی شده است تصریح کرد: رفع همه موانع و مشکلات ارتقای بهره وری در حوزه های مختلف سازمان اوقاف نیازمند پژوهش و بررسی بیشتر و تدوین برنامه است و لازم است مسئله ارتقای بهره وری در سازمان به یک فرهنگ تبدیل شود.
 
وی خاطرنشان کرد: طی چندین سال گذشته تلاش زیادی صورت گرفته است تا نظام بهره وری در سازمان اوقاف استقرار یابد، ولیکن علی رغم احصاء شاخص ها و سنجه های بهره وری در سنوات گذشته همچنان پیاده سازی نشده است .
 
همچنین در این نشست براتی رئیس اداره بهبود فرایندها و تحول اداری سازمان اوقاف با اشاره به روزآمد نبودن شاخص های بهره وری در سازمان اوقاف تصریح کرد: اصلاح فرآیندها، استاندارد سازی فرآیند ها، شناسایی عوامل موثر بر فرآیندها، نبود اطلاعات و آمار لازم در حوزه پروژه ها و فعالیت های گزارش ساز و تعدد سامانه ها از جمله موانع ارتقاء بهره وری در سازمان اوقاف است .
 
وی تاکید کرد: برای ارتقاء بهره وری در سازمان اوقاف و افزایش کارآمدی نیروی انسانی که عامل اصلی رشد بهره وری است انگیزه بخشی به کارکنان و نیروی انسانی و اصلاح فرآیندها در دستور کار قرار گرفته است.
 
همچنین علی شیرین نماینده روابط عمومی سازمان اوقاف در کمیته بهره وری با بیان اینکه اطلاعات آمار و وجود بانک اطلاعاتی یکی از بایسته های اطلاع رسانی موثر و اثر بخش در ارتقاء بهره وری است خواستار تدوین و تکمیل بانک اطلاعات سازمان با محوریت اطلاعات جذاب و رسانه ای و شفاف سازی عملکرد و خدمات سازمان در حوزه های مختلف شد .

 

 

کد خبر 1057370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha