همه مسلمانان و ملت های آزاده باید به دفاع از مردم فلسطین و افغانستان بشتابند

عضو شورای عالی حوزه علمیه در تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و محکومیت جنایات عوامل وحشی استکبار در افغانستان گفت: همه ملت های آزاده باید به دفاع از مردم فلسطین و افغانستان بشتابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله محسن اراکی امروز (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت)در تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مفاومت مردم فلسطین و محکومیت جنایات عوامل وحشی استکبار در افغانستان که هم اکنون در مدرسه فیضیه در حال برگزاری است گفت:امروز حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین و فضلا و طلاب و اساتید و نیروهای فعال حوزه در مرکر انقلاب(مدرسه فیضیه) گرد هم آمده تا پشتیبانی خود را از مجاهدت های مردم و مجاهدان فلسطین و غزه و قدس به همه جهانیان اعلام دارند.

 

عضو شورای عالی حوزه علمیه  افزود: حوزه علمیه همچون روز اول پشتیبان مقاومت است و ما پشتیبانی خود را از مقاومت بخصوص مقاومت اسلامی در فلسطین و غزه اعلام می داریم و آمادگی داریم به کمک مجاهدان فلسطین بشتابیم.

 

وی تصریح کرد:  شهدای  فلسطین شهدای ما هستند. زنان فلسطین مادران و خواهران ما هستند. ما به مجاهدان فلسطین اعلام میکنیم که شما تنها نیستید و ملت ایران پشتیبان شماست.

 

آیت الله اراکی افزود: قطعا بر مسلمانان جهان واجب است به دفاع از مردم فلطسین و غزه بشتابند و با هرچه دارند از مردم غزه حمایت کنند.

 

عضو شورای عالی حوزه علمیه  تاکید کرد: از کشورهای همجوار فلسطین نیز می خواهیم راه ر برای نیروهای مقاومت بازکنند. امروز همه مسلمانان جهان در آتشی که صهیونیست ها در غزه افروخته اند می سوزند و امیدواریم ملت ها به پاخیزند .

 

وی ادامه داد: امروز زخمی که به مردم فلسطین وارد می شود زخمی است که آمریکا وارد کرده، امروز آمریکاست که مردم افغانستان را به خاک و خون می کشد و داعش ابزاری در اختیار آمریکاست.

 

عضو شورای عالی حوزه علمیه  افزود: مرگ بر دست هایی که دختران و کودکان فلسطین و افغانستان را به خاک و خون می کشند. مردم افغانستان باید یکپارچه علیه آمریکا برخیزند و اجازه ندهند تا آمریکا با این جنایات به آنها بگوید که بدون آمریکا امنیت ندارند.

 

آت الله اراکی تصریح کرد: امریکا به عنوان دشمن بشریت بدترین جنایات را علیه مظلومان دارد. جبهه بین المللی مقاومت باید علیه آمریکا تشکیل شود. حتی کشورهای غیرمسلمان وارد شوند.چرا که روزی می رسد که آمریکا بلایی را سر شما خواهند آورد که امروز بر سر فلسطین و افغانستان می آورد.

 

وی ادامه داد: لشکر بین المللی مقاومت علیه اشغالگران باید تشکیل شود. از نیروی قدس پشتیبانی می کنیم و امیدواریم تبدیل به لشکری شود که از سراسر جهان علیه استکبار نیرو داشته باشد.

 

عضو شورای عالی حوزه علمیه در پایان با بیان اینکه روز پیروزی نزدیک است و صبح پیروزی نزدیک می شود با زبان عربی خطاب به مردم فلسطین سخنانی را ایراد کرد.

کد خبر 1057373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha