روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات مخاطبان جامعه است

احسانی گفت: هرسازمان و نهادی برای بقا، پیشرفت و توسعه، نیازمند آگاهی‌بخشی است و برای تحقق این اهداف مهم، مجموعه ابزار فیزیکی و دانش بشری مورد نیاز است که در سازمان‌های پیشرو از آن به عنوان روابط‌عمومی یاد می‌شود.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن (27 اردیبهشت) روز روابط عمومی و ارتباطات با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی یک سازمان با افکار، نگرش ها و تمایلات و سلائق مخاطبان خاص و عام یک جامعه است، گفت: بازخورد اقدامات سازمان به مدیران و مسوولان و از طرفی اقناع و ترغیب مخاطبان به منظور مشارکت همه جانبه و ایجاد سرمایه اجتماعی، ایجاد انگیزه و پیوند مدیران با مخاطبان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: انسان امروزی بیش از هرچیز دیگری به دنبال آگاهی، شفافیت و ارتباط است، علوم ارتباطات و فعالان این حوزه، به عنوان شریان‌های اصلی اطلاع‌رسانی و ارتباط بین مردم و سازمان‌ها و نهادها عمل کرده و نقش تأثیرگذاری در این زمینه ایفا می‌کنند.


وی ادامه داد: هر سازمان و نهادی برای بقا، پیشرفت و توسعه، نیازمند آگاهی‌یابی و آگاهی‌بخشی است و برای تحقق این اهداف مهم، مجموعه ابزار فیزیکی و دانش بشری مورد نیاز است که در سازمان‌های پیشرو از آن به عنوان روابط‌عمومی یاد می‌شود.

 

احسانی گفت: نهادی که علاوه بر ایجاد اتاق فکری برای مدیران، در زمینه مدیریت افکار عمومی هم نقش انکارناپذیری دارد و از ره‌آورد آن می‌توان به ایجاد آرامش روانی و امنیت‌سازی در جامعه اشاره کرد.

 


وی بیان کرد: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا ضمن تبریک و عرض خدا قوت به همه فعالان این عرصه، آروزی توفیق و سلامتی برای این عزیزان داشته باشیم‌.

 

 

 

 

کد خبر 1057383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha