ضرورت مدیریت میدانی فرمانداران و بخشداران بر امور انتخاباتی

جمالی بر مدیریت میدانی فرمانداران و بخشداران بر امور انتخاباتی تاکید کرد و گفت: با آسیب شناسی، استفاده از تجارب گذشته، بررسی و نظارت و بازدید میدانی مسائل انتخابات به پیش برده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۲۷ اردیبهشت ماه) در نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه، فرمانداران هرگونه اخبار و اطلاعات انتخاباتی را به ستاد ارائه دهند، گفت: آگاهی بخشی و ارائه اطلاعات و اخبار به موقع انتخابات و هرگونه تبلیغات مجاز و غیرمجاز توسط فرمانداری ها به موقع به ستاد انتخابات استان گزارش داده شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، وارد شرایط تازه ای از انتخابات شدیم و مهم ترین اولویت کاری ما امروز فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی و قانونمند است، اظهار کرد: فرمانداران دغدغه امنیت و سلامت انتخابات را داشته باشند.
 

وی تاکید کرد: بدون پنهان کاری هرگونه اخبار و اطلاعات انتخاباتی توسط دهیاران، بخشداران و از کانال فرمانداری ها به موقع و به روز به ستاد ارائه شود.
 

جمالی به اشراف اطلاعاتی قوی و اطلاع رسانی به موقع وقایع توسط فرمانداران در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: با توجه به سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت، به گونه ای شرایط و فضای انتخاباتی رصد و پایش شود که خدای ناکرده مشکل امنیتی و یا بحرانی بوجود نیاید.   
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روابط عمومی های فرمانداری ها باید بیش پیش فعال شوند، به تقویت نحوه اطلاع رسانی آنها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های فرمانداری ها در شهرستان ها اطلاعات و اخبار را به طور صحیح و به موقع در اختیار روابط عمومی استانداری قرار دهند. 
 

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی فضای مجازی اشرافیت تبلیغاتی در انتخابات را دارد، تاکید کرد: از این ظرفیت باید حداکثر استفاده و بهره لازم را برد.
 

جمالی با اشاره به اینکه، مباحث قانونی در حوزه تبلیغات انتخاباتی تشریح شود، تصریح کرد: ما تقابلی با تبلیغات، اطلاع رسانی و تحلیل درست آن نداریم و خواسته ما شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق و صحیح از منابع اطلاعاتی موثق، معتبر و مسئول است. 
 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر مدیریت میدانی فرمانداران و بخشداران بر امور انتخاباتی تاکید کرد و ادامه داد: با آسیب شناسی، استفاده از تجارب گذشته، بررسی و نظارت و بازدید میدانی مسائل انتخابات به پیش برده شود.
 

وی خواستار شفافیت در برگزاری انتخابات توسط فرمانداران و بخشداران شد و تاکید کرد: در کار انتخابات باید بدون جانبداری از کسی یا مخالفت با فردی و به به طور نظامند با عقلانیت و احترام به خرد جمعی به خواسته مردم تمکین کرد.
 

جمالی با بیان اینکه، اصل و اساس همه جریانات از جمله انتخابات و مسائلی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ما برپایه آموزه های دینی و علوم قرآنی است، گفت: باید اجماع و خرد جمعی بزرگان و فرهیختگان در کنار تاکیدات دینی به کار گرفته شود و همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتی امن و سالم فراهم شود.
 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید انتخاباتی بی عیب و نقص برگزار کنیم، چرا که از یک سو وظیفه دینی، شرعی و قانونی ما بوده و از سویی هم دشمنان قسم خورده ما چشم به این انتخابات دوخته اند.
 

گفتنی است در این نشست، مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین گزارش حوزه کاری خود را در رابطه با انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ارائه دادند.

کد خبر 1057389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha