بیانیه شورای مساجد فلوریدای جنوبی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

شورای مساجد فلوریدای جنوبی در آمریکا با انتشار بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که منجر به مرگ تعداد زیادی از فلسطینی ها شده است را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « palmbeachpost»، شورای مساجد فلوریدای جنوبی در آمریکا با انتشار بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که منجر به مرگ تعداد زیادی از فلسطینی ها شده است را محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است : طی چند هفته گذشته در منطقه شیخ جراح در بیت المقدس و اکنون در نوار غزه عزت انسانی فلسطینی ها  مورد حمله قرار گرفته است.

 

دادگاه منطقه ای اسرائیل در بیت المقدس شرقی تصویب کرد که خانواده های فلسطینی محل زندگی خود را ترک کنند و ده ها خانواده فلسطینی اکنون در معرض خطر محروم شدن از خانه و کاشانه خود قرار دارند تا فضای بیشتری برای مهاجران یهودی فراهم شود.

 

از طرف دیگر نیروهای رژیم صهیونیستی حملات هوایی خود را به نوار غزه از یک هفته گذشته آغاز کرده اند و این مسئله موجب بی خانمان شدن و کشته شدن تعداد زیادی از فلسطینی ها شده است.

 

بر اساس بیانیه شورای مساجد فلوریدای جنوبی این بخشی از یک الگوی مداوم پاکسازی قومی فلسطینی ها است که توسط گروه های افراطی طرفدار شهرک سازی و نیروهای اشغالگر قدس هدایت می شود.

 

در این بیانیه آمده است: این واقعیت که سالانه 3.3 میلیارد دلار مالیات دهندگان آمریکایی با حمایت از چنین رفتاری به رژیم اشغالگر قدس داده می شود ، باید عمیقاً همه ما را نگران کند. این مسئله به خودی خود از بین نخواهد رفت و آپارتاید رژیم صهیونیستی هر روز بدتر هم می شود.

 

این شورا ابراز امیدواری کرد که همه آمریکایی ها از جمله یهودیان ، مسیحیان ، مسلمانان  و دیگران گرد هم آیند و برای دستیابی به یک راه حل عادلانه به منظور پایان دادن به این درگیری که عزت هر مرد ، زن و کودک زنده را در بیت المقدس هدف قرار داده است هم اندیشی کنند.

کد خبر 1057410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha