روابط‌عمومی ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند

ثمینی، به جایگاه روابط عمومی ها در بیان خدمات هر دستگاه اشاره کرد و گفت: روابط‌عمومی ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(27اردیبهشت)، در نشست هم‌اندیشی با روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به جایگاه روابط عمومی ها اشاره کرد و اظهارداشت: روابط‌عمومی ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه روابط عمومی از سال ۶۹ به عنوان یک رشته دانشگاهی معرفی شد، گفت: مردم از طریق روابط عمومی ها متوجه اقدامات ارزشمند مسئولان می‌شوند.

 

وی با تأکید بر شناسایی اقدامات روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: افرادی که در دستگاه‌های اجرایی به عنوان روابط‌عمومی منصوب می‌شوند باید نسبت به جایگاه این وظیفه مهم شناخت داشته باشند.

 

ثمینی با تأکید بر اینکه اقدامات دستگاهای اجرایی باید برای آگاهسازی و اطلاع رسانی به موقع، از طریق روابط عمومی هوشمند بیان شود، افزود: ارائه آموزش های لازم برای این افراد ضروری است.

 

وی بر ضرورت توجه دستگاه های اجرایی به روابط عمومی ها تأکید کرد و عنوان داشت: روابط عمومی ها در بیان خدمات هر دستگاه نقش آفرین هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در پایان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نباید نسبت به انتقادات واکنش منفی نشان دهند، گفت: این دستگاه ها باید با تکیه بر صبر و حوصله برای رفع مشکلات و مسائل اقدام کنند.

کد خبر 1057419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha