مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان حمیدیه راه اندازی می‌شود

سواعدی گفت: طرح مطالعاتی ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه ای دو منظوره حمیدیه صورت گرفته و مجوزهای لازم اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالنبی سواعدی» ظهر امروز (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت) در نخستین جلسه شورای مهارت، اشتغال و توسعه سرمایه گذاری شهرستان حمیدیه در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: شهرستان حمیدیه در حوزه کشاورزی دارای ظرفیت ملی بین المللی است و با توجه به تنوع کشت و زراعت با بسیج امکانات وهم افزایی از این ظرفیت به صورت بهینه بهره مند شد به همین علت فنی و حرفه ای آمادگی دارد در توانمندسازی منابع انسانی در کنار جهاد کشاورزی نقش داشته باشد.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان افزود: طرح مطالعاتی ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه ای دو منظوره حمیدیه صورت گرفته و مجوزهای لازم اخذ شده که در حال پیگیری برای گرفتن چارت سازمانی از مجموعه پست اداره کل است. 

 

وی تصریح کرد: به زودی نمایندگی و واحد سیار آموزشی تا زمان راه اندازی مرکز ثابت با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان مستقر خواهد شد.

 

سواعدی با اشاره به طرح هر صنعت معین یک منطقه اضافه کرد: طبق این طرح می توان در قالب مسئولیت اجتماعی صنایع توسط شرکت ها و کارخانجات بزرگ شهرستان اهواز به عنوان معین شهرستان حمیدیه وارد عمل شوند.

 

وی یاد آور شد: این اداره کل آمادگی دارد باهم افزایی و همکاری آموزش و پرورش در ارائه آموزش فنی و حرفه ای برای توانمندسازی جوانان براساس نیازسنجی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار نقش آفرینی کند.

 

کد خبر 1057541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha