کانون های مساجد در تحولات فرهنگی نقش آفرین هستند/فعالیت ۵۴ کانون در تیران

صالحی با اشاره به کارکردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: کانون های مساجد در تحولات فرهنگی و ایجاد جریان سازی اجتماعی نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «اقبال صالحی» در نشست با اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران و تجلیل از برترین های جشنواره قرآنی آسمانی ها اظهارداشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد فرصت های زیادی در حوزه های فرهنگی و هنری ایجاد می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی تیران و کرون افزود: کانون های مساجد در تحولات فرهنگی و ایجاد جریان سازی اجتماعی نقش آفرین هستند و فرصت خوبی برای جوانان و نوجوانان است.

 

وی با بیان اینکه فرصت های فرهنگی و هنری ایجاد شده در کانون های مساجد برای رشد جوانان و نوجوانان موثر است، تصریح کرد: این ظرفیت ها در کانون های امام حسن مجتبی(ع) وجود دارد.

صالحی با بیان اینکه 54 کانون فرهنگی و هنری در مساجد تیران و کرون تاسیس شده، خاطرنشان کرد: تعدادی از این مراکز فعالیت شاخص و هدفمندی دارند.

 

وی با اشاره به شرایط سخت کرونا گفت: این روزها کرونا بر رویدادهای فرهنگی و هنری سایه افکنده و امیدواریم در دوران پسا کرونا شاهد جریان و برنامه های این حوزه باشیم.

 

*بهره گیری از قرآن برای آینده زندگی

 

رئیس اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی تیران و کرون با اشاره به فعالیت های فرهنگی و قرآنی کانون های مساجد گفت: برنامه های آموزشی قرآنی و مسابقات در شناسایی استعدادها موثر است.

 

وی ادامه داد: بهره گیری از قرآن برای آینده زندگی و سعادت در دنیا و آخرت موثر است و باید از این فرصت ها استفاده کرد.

*ایجاد دارالقرآن مجازی در ماه مبارک

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با اشاره به شرایط کرونایی و فعالیت های این مرکز تصریح کرد: از فضای مجازی و فعالیت های جایگزین استفاده شده است.

 

«اکبر مهدی زاده» گفت: در ماه مبارک رمضان دارالقرآن مجازی در فضای مجازی ایجاد شد و بچه ها از این بستر برای رشد خود استفاده کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در ارایه فعالیت های فرهنگی و هنری اجباری در کار نیست و دستوری عمل نمی شود و بیشتر شناخت ایجاد می شود.

کد خبر 1057568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha