توزیع پنج هزار ماسک و مایع ضدعفونی برای امتحانات دانش آموزان

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: پنج هزار ماسک و مایع ضدعفونی برای امتحانات دانش آموزان این شهرستان توزیع شد.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به دلیل برگزاری امتحانات نهایی خردادماه پنج هزار ماسک و مایع ضدعفونی برای امتحانات دانش آموزان این شهرستان توزیع شد.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان بیان کرد: با توجه به شروع امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم، پنج هزار ماسک و مایع ضدعفونی به مناطق محروم روستایی شیروان به جهت برگزاری این فراید توزیع شد.

 

نادری خاطرنشان کرد: امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود و جای نگرانی برای خانواده‌ها وجود ندارد.

 

وی عنوان کرد: تمهیدات لازم از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی برای حضور دانش آموزان درحوزه های امتحانات نهایی در استان پیش بینی شده است.

 

وی  با اشاره به اینکه پایه‌های نهم و دوازدهم  و بزرگسالان در ردیف پایه‌های سرنوشت‌ساز و پراهمیت در نظام آموزشی است، تصریح کرد: به همین دلیل امتحانات پایان سال تحصیلی این دو پایه به‌ صورت حضوری برگزار می شود.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: در مقطع ابتدایی نیز معلمان بر اساس ارزیابی‌ عملکرد دانش آموزان در طول سال تحصیلی، نتایج نهایی را ثبت و اعلام می کنند.

 

نادری خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت اهمیت بسیار بالایی در کشور دارد و نباید از یک لحظه در آموزش و پرورش غافل شد کار آموزشی و پرورشی بسیار حساس، سخت و از جهتی پر خیر و پر برکت است زیرا که هدف ما انسان سازی است و در راه پرورش فرزندان مومن و اندیشمند شیروان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

کد خبر 1057634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha