کودک کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آخرین تقلاهای این رژیم است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت نهادهای بین المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی گفت: کودک کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آخرین تقلاهای این رژیم است.

محمود عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت حمایت از محور مقاومت جزو سیاست های راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است که هم آثار خارجی دارد و هم در تامین امنیت کشور مولفه بسیار مهمی است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: مشکل اسراییل مشروعیت است. به تعبیری رژیم صهیونیستی همیشه از بحران مشروعیت رنج می برد و این بحران روز به روز بیشتر می شود. آنها نیز به همین دلیل هیچ گاه احساس امنیت نمی کنند حتی اگر امنیت شان به سختی فراهم شود. 

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی با یک بحران داخلی و اجتماعی مواجه است بحران مهاجرت معکوس یهودی ها از فلسطین اشغالی موضوع اساسی است که این رژیم قطعا در این رابطه دچار مشکل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی مقام معظم رهبری در مورد رژیم صهیونیستی در حال اتفاق است، گفت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی آخرین نفس ها را می کشد و بیش از آنکه به دنبال توسعه طلبی باشد دنبال فرافکنی مسایل داخلی خودش است. این رژیم در طول تاریخ و در جنگ های گذشته نشان داد در مقابل مردمی که مسلح به سنگ هستند، آسیب پذیرند. در حال حاضر نیز در مقابل جریان مقاومت که مسلح به تکنولوژی تولید موشک بومی شده است نیز دفاعی از خود ندارد.

 

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا این رژیم در مقابل مردمی که قبلا مسلح به سنگ بودند از خود آسیب پذیری نشان داده است در مقابل جریان مقاومت و مردمی که مسلح به موشک هستند، دیگر مقاومتی از خود ندارند و آسیب پذیری اش بیشتر خواهد بود. این عصبانیت و کودک کشی اش نیز آخرین تقلاهایش است.

 

وی با اشاره به سکوت نهادهای بین المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی از کودک کشی این رژیم یکی از تلخ ترین طنزهای تاریخ است که قطعا در اذهان ملت ها باقی خواهد ماند و لکه ننگی در تاریخ خواهد بود.

کد خبر 1057659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha