رئیس جمهور متولی حجم بالایی از قدرت اجرایی کشور است/ دشمن به دنبال ناامیدی مردم

حجت الاسلام پرورش گفت: رئیس جمهور متولی حجم بالایی از قدرت اجرایی کشور است که انتخاب فرد اصلح و توانمند اهمیت خاصی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، حجت «حسن پرورش عمارت» در جلسه آموزشی و بصیرتی بین کارکنان منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور با اشاره به شرایط انتخاباتی و لزوم شناخت و دقت لازم اظهارداشت: ریاست جمهور مسئولیت مهمی است که بیش از 30 وظیفه قانونی را باید به سرانجام برساند.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه باید برای چنین پست مهمی شخص توانمند نیز انتخاب شود، تصریح کرد: ویژگی جهادی و انقلابی از مهمترین مولفه های یک فرد دارای این سمت است که بتواند فارغ از مسائل دنیایی در حوزه فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعی، سیاسی و بین المللی کشور نقش آفرینی کند.

 

وی مدیریت و کفایت، ایمان، اعتقاد به جوانان، عدالت خواه و ضد فساد، مردمی بودن، امیدوار بودن، نگاه به توانمندی داخلی داشتن و دارای عملکرد انقلابی و جهادی را از ویژگی های یک رئیس جمهور توانمند و زیبنده جمهوری اسلامی بر اساس توصیه و منویات رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

 

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه باید بین منویات و خواست های رهبری و اقدامات رئیس جمهوری هماهنگی باشد، افزود: فکر جهادی و تفکر انقلابی می تواند تحول در قسمت های مهم کشور ایجاد کند.

 

*حضور حداکثری و نقش آفرینی ملی و بین المللی

 

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات اقتدار کشور در حوزه داخلی حوزه بین المللی را رقم می زند.

 

این مقام مسئول در ارتش جمهوری اسلامی ایران رای بالای رئیس جمهور منتخب را در انجام تعاملات بین المللی مهم بیان کرد و یادآورشد: حضور حداکثری و نقش آفرینی ملی و بین المللی را نباید نادیده گرفت.

 

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و سپس انتخاب فرد لایق و شایسته قطعا به نفع نظام خواهد بود و دستاوردهایی را خواهد داشت.

 

* دشمن به دنبال ناامیدی مردم

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را با هجمه ها، تهمت ها و شبهاتی برای تخریب این فرآیند بکار گرفته است، اظهارداشت: دشمن به دنبال ناامیدی مردم و دلسردی برای حضور در این عرصه است.

 

وی با اعلام اینکه شک به قانونی و مستند بودن انتخابات جفای در حق نظام و انقلاب و مردم است، اذعان داشت: باید هوشیار و با بصیرت باشیم که در این مسیر دچار شبه و مشکل انتخاب نشویم.

 

کد خبر 1057703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha