فتح خرمشهر سمبل غیرت، همیت و اتحاد مردم ایران اسلامی بود

حجت الاسلام عسگری، گفت: فتح غرورآفرین خرمشهر، نقطه عطفی در پیروزی های سپاه اسلام و سرآغاز شکست های پی درپی سپاه کفرو سمبل غیرت، همیت و اتحاد مردم ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: فتح غرورآفرین خرمشهر، نقطه عطفی در پیروزی های سپاه اسلام و سرآغاز شکست های پی درپی سپاه کفربود و این عملیات بزرگ حقیقتأ تمامی معادلات سیاسی و نظامی اردوگاه شرق و غرب را به هم ریخت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه افزود: فتح خرمشهر غیرت، همیت، اتحاد ایرانی را متجلی کرد و الطاف بی کران خداوندی را به رخ جهانیان کشید. 

 

وی بابیان اینکه  سوم خرداد فرصتی برای تجلیل و تکریم شهدا، جانبازان، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در دفاع مقدس بویژه عملیات ظفرمند خرمشهر است، افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه های متعددی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در دست اقدام دارد از جمله آن برگزاری کنگره ملی تجلیل از جانبازان این عملیات بزرگ است که در سوم خرداد و به طور همزمان در سراسر کشور از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عسگری ، تصریح کرد: حماسه فتخ خرمشهر هیچ گاه از خاطر تاریخی ایران اسلامی پاک نخواهد شد چراکه این حماسه بزرگ حاصل قطره قطره خون پاک فرزندان برومند این دیار است و در سایه این رزم بزرگ عزت، عظمت و اقتدار ایران عزیز تضمین شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان گفت: غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای فتح خرمشهر، تجلیل و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، خانبازان و ایثارگران عملیات فتح خرمشهر، برگزاری مسابقات فرهنگی و نمایشگاه های تصاویر در فضای مجازی از جمله سایت نوید شاهد را مهمترین برنامه های روز سوم خرداد بر شمرد.

کد خبر 1057716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha