مقاومت و مبارزه تنها راه مقابله با قدرت های استکباری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جوانان دنیای اسلام به ویژه فلسطین باور کرده اند راهی جز مقاومت در برابر صهیونیست ها ندارند گفت: قدرت های استکباری تنها مقاومت و مبارزه را می فهمند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز( سه شنبه، 28 اردیبهشت)در مراسم حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مصلی رشت گفت: فلسطین و غزه چنان دستخوش تلخ ترین حادثه شده که حتی غیر مسلمانان هم تحت تاثیر قرار گرفته و معترض وضع موجود هستند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: جنایات رژیم اشغالگر قدس باعث اعتراضات گسترده در دنیای غرب شده و جمعیت معترضان گاهی به اندازه راهپیمایی روز قدس در برخی شهرهاست.


فلاحتی با بیان اینکه مبارزات جدید جوانان جبهه مقاومت به ویژه جوانان فلسطینی حکایت از شکل گیری انتفاضه سوم است اظهار کرد: انتفاضه جدید فلسطین که از منطقه شیخ جراح آغاز شده در تاریخ هفتادساله فلسطین بی نظیر است.


وی اذعان کرد: جوانان منطقه شیخ جراح از حمایت جبهه مقاومت در غرب آسیا برخوردار هستند.


فلاحتی یادآور شد: جوانان دنیای اسلام به ویژه فلسطین باور کرده اند راهی جز مقاومت در برابر صهیونیست ها ندارند.


وی با ابراز امیدواری از اینکه ختم حوادث اخیر به نابودی رژیم صهونیستی منتهی شود گفت: دولت نتانیاهو در سراشیبی سقوط قرار گرفته و هموطنان عربی این دولت عبری هم در مسیر سقوط هستند.


امام جمعه رشت اظهار داشت: شکست سیاسی نتانیاهو در منطقه باعث شد برای انحراف افکار عمومی از این شکست رژیم صهیونیستی به منطقه شیخ جراح و غزه حمله کند.


فلاحتی با بیان اینکه سادلوحی در باور اندیشه گفتمان باعث شد هر روز در فلسطین شاهد جنایات بسیار باشیم، گفت: مذاکره و گفتمان در دنیای امروز پاسخگو نیست و این میدان است که می تواند همه چیز را ختم به خیر کند.


وی تاکید کرد: مقاومت و مبارزه است که بذر امید را در دل مسلمانان و مستضعفان ایجاد کند.


امام جمعه رشت گفت: قدرت های استکباری تنها مقاومت و مبارزه را می فهمند و سردمداران اسراییل و آمریکای توخالی چیزی جز زور نمی فهمند.


وی اعلام کرد: اگر مسلمانان جبهه مقاومت را تقویت کنند شاهد افول سریع اسرائیل و غرب سرمایه داری خواهیم بود.

 

فلاحتی با بیان اینکه ایران اسلامی امید جبهه مقاومت در منطقه و گفتمان رهبر انقلاب، گفتمان جوانان اسلام و جبهه مقاومت است گفت: امروزه دوران بزن و در رو تمام شده است.


امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: تلاش ایران عزیز و جبهه مقاومت این است که آمریکا منطقه غرب آسیا را ترک کند تا زمینه جنایاتی مانند جنایات اخیر در افغانستان از بین برود.

کد خبر 1057722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha