جمع آوری بیش از ۱۰۰ میلیون زکات فطریه توسط بهزیستی کرمانشاه

شریفی ، گفت: امسال ۱۰۱ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان زکات فطریه توسط سازمان بهزیستی استان کرمانشاه جمع آوری شده است.

زهره شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: به جهت شرایط خاص فطریه که باید سریع به دست نیازمندان برسد، از یک هفته قبل از عید فطر لیست افراد نیازمند آماده شده است که هر شهرستان مبلغ جمع آوری شده را به حساب مددجو واریز می کند.


 

معاونت مشارکت های مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیر دولتی بهزیستی کرمانشاه افزود: سالیان سال است که کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی قوی بنا به شرایط خاصی که دارد شناخته شده و سازمان بهزیستی هم در کنار کمیته امداد در امر زکات فطریه کمک می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: افراد سازمان امداد و بهزیستی استان کرمانشاه عموما از موسسات خیریه بودند که به عنوان نماینده این سازمان در امر جمع آوری زکات فطریه معرفی شدند.

 

شریفی تصریح کرد:۸۵ صندوق در سطح استان، ادارات بهزیستی۱۴شهرستان استان کرمانشاه، دفتر معاونت مشارکت ها و ۴ مرکز دولتی دیگر که در سطح شهرستان داریم نسبت به جمع آوری فطریه اقدام کرده است و در نهایت صندوق های بهزیستی و کمیته امداد بعد از شمارش به حساب کمیته امداد واریز و توسط این ارگان ۴۰ درصد کل مبلغ به حساب بهزیستی وارد می شود.

 

معاونت مشارکت های مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیر دولتی بهزیستی کرمانشاه در پایان گفت: بیشترین میزان زکات فطریه۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مربوط به شهرستان کرمانشاه وکمترین مبلغ سیصد هزارتومان مربوط به  شهرستان دالاهو بوده است.

کد خبر 1057749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha