آثار  بچه‌های مسجد در حوزه فیلم کوتاه رشد کمی و کیفی دارد

نظری با ابراز خرسندی از ارتقای کمی و کیفی سطح جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد»، گفت: این رشد نشان دهنده عزم جدی ستاد فهما و کانون‌های فرهنگی هنری در حوزه تولید آثار مسجدی است.

«الله قلی نظری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با ابراز خوشحالی از خرسندی از سطح کیفی و کمی چهارمین دوره فیلم کوتاه طنین مسجد، اظهار کرد: تعداد آثار ارسالی به این دوره از جشنواره حدود دو برابر بیشتر از دوره گذشته بوده است یعنی با رشد تقریبا 100 درصدی روبرو بودیم. با وجود این خود من اعتقاد دارم باید به دنبال کیفیت کار بود.

 

داور چهارمین دوره فیلم کوتاه طنین مسجد افزود: اگر به یک جشنواره ای هزار اثر برسد اما از میان این آثار 10 اثر خوب وجود نداشته باشد، می توان نمره ضعیف تری نسبت به جشنواره ای داد که 100 اثر از آن به دبیرخانه ارسال شده اما دارای 10 اثر خوب است. جشنواره طنین جزو جشنواره هایی است که از نظر کمی و کیفی به واسطه تلاش برگزارکنندگان آن در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و هم در استان گلستان هر دوره بهتر و با کیفیت تر برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: سطح کیفی بالای چهارمین دوره فیلم کوتاه طنین مسجد نشان دهنده عزم جدی کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه هنری به ویژه فیلم سازی و فیلم نامه نویسی است که این موضوع نیز به نوبه خود نشان دهنده استعدادهای خوب در این رشته ها است.

 

 

کد خبر 1057755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha