۹۴۰۰ جلد کتاب دینی در مخزن کتابخانه دین و دانش هفشجان وجود دارد

کیوانی با اشاره به اینکه هم اکنون ۹ هزار ۴۰۰ جلد کتاب در مخزن کتابخانه برای عموم مردم قابل استفاده است گفت: علاوه بر این تعداد ۱۵۰ جلد کتاب نیز در ماه مبارک رمضان از سوی ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری به این کتابخانه اهدا شد.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به منظور عدم مراجعه حضوری اعضا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح تحویل کتاب در منازل به اعضای کتابخانه انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: برای این منظور تلفن کانون به شماره ۰۳۸۳۲۵۷۷۸۴۹ در اختیار اعضای کانون قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) مسجد ۱۲ امام (ع) هفشجان عنوان مقام برتر کشوری را در قالب «رواق کتاب» در طرح ملی «ایران قوی» کسب کرده است.

 

کیوانی، شرکت گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده کردن از سالن مطالعه و کتاب های کتابخانه، معرفی کتاب در طرح شنبه های کتاب مساجد و اجرای پویش اهدای کتاب به کتابخانه را از عوامل مهم کسب رتبه برتر کشوری در طرح ملی «ایران قوی» برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: اعضای کانون در دوره آموزشی مادران قرآنی، آشنایی با ستاد، دوره آموزشی آشنايی با خبرنگاری، دوره آموزشی آشنايی با هنرهای تجسمی، دوره آموزشی آشنايی با هنرهای ادبی، آشنايی با فن آوری اطلاعات، دوره آموزشی آشنايی با کارآفرینی و دوره آموزشی تفسير جزء هفتم قرآن کريم حضوری فعال داشته و موفق به گذراندن این دوره های آموزشی شده اند.

 

کد خبر 1057806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha