تامین آب شرب روستاهای فارس به هم افزایی دستگاه ها و تلاش جهادگران نیاز دارد

قزل سفلی گفت: برای کاهش محرومیت مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان فارس در زمینه تامین و توزیع آب شرب به هم افزایی بین دستگاه ها و استفاده از ظرفیت عظیم تخصصی جهادگران در عمران و آبادانی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (سه شنبه 28 اردیبهشت) در مراسم امضای تفاهم نامه میان سازمان بسیج سازندگی فارس و شرکت آب و فاضلاب استان گفت: بسیج سازندگی فارس برای کمک به حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار استان، آمادگی دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: برای کاهش محرومیت مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان فارس در زمینه تامین و توزیع آب شرب به هم افزایی بین دستگاه ها و استفاده از ظرفیت عظیم تخصصی جهادگران در عمران و آبادانی نیاز داریم.

وی اضافه کرد: در این تفاهم نامه، تقویت روحیه و فرهنگ جهادی در مشارکت های مردمی و تقویت روحیه امید در جامعه و الگوسازی همکاری میان بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس مورد تاکید قرار گرفته است.

قزل سفلی اعلام کرد: محورهای این تفاهم نامه، شامل اجرای پروژه های آبرسانی و اصلاح شبکه آب فاضلاب روستایی و تکمیل پروژ های نیمه تمام، ارتقای شبکه آبرسانی ثابت و سیار، کمک به برنامه های اصلاح الگوی مصرف، استفاده از ظرفیت تخصصی مجمع خیرین؛ گروه های جهادی، آحاد مردم و ... است.

خاطر نشان می شود، این تفاهم نامه که به امضای «اسماعیل قزل سفلی»، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس و «علی بوستانی»، رئیس هیئت مدیریه و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس رسید.

کد خبر 1057832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha