تبلیغ مستمر مبلغین از مشکلات و کاستی های فضای تبلیغی می کاهد

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: تبلیغ مستمر مبلغین در منطقه می تواند از مشکلات و کاستی های فضای تبلیغی منطقه بکاهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عباس داوودی»  با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با حجت الاسلام والمسلمین سجادی رئیس این شعبه دیدار و گفت: دستگاه اجرایی شهرستان نیکشهر آماده هرگونه همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در جهت یاری مبلغین منطقه می باشد.

 

معاون فرمانداری شهرستان نیکشهر  در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی منطقه و خدمات ارائه شده به مبلغینی که به منطقه اعزام می شوند اظهار داشت: پیشنهاد می شود مبلغینی که به مناطق جنوب استان اعزام می شوند از مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در این دیدار  به موضوع تبلیغ و اهمیت آن در منطقه پرداخت و اظهار داشت: تبلیغ مستمر مبلغین در منطقه می تواند از مشکلات و کاستی های فضای تبلیغی منطقه بکاهد.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بیان داشت: تبلیغ مستمر می تواند در کاهش هزینه های مبلغین موثر و برای منطقه نیز مفید باشد و دستگاه های اجرایی نیز لازم است در فراهم سازی زمینه های تبلیغ مستمر، مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی را یاری نمایند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سجادی  افزود: امر تامین نیاز فرهنگی و تبلیغی منطقه با فراهم ساختن زیر ساخت ها و با همکاری دستگاه های مدیریتی و اجرایی می تواند به نتیجه خوب و مطلوبی بینجامد زیرا حضور و استقرار مبلغین نخبه و توانمند در استان نیازمند فراهم شدن شرایط و تعامل مجموعه های فرهنگی و اجرایی می باشد.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه طرفین بر حفظ همکاری و تبادل نظر در اجرای برنامه های فرهنگی منطقه تاکید نمودند.

کد خبر 1057885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha