تقدیر از برگزیدگان مسابقات آوای رمضان و خاطره نویسی در راوه

ظهیری گفت: برگزیدگان مسابقات آوای آسمان و خاطره نویسی «اولین روزی که روزه گرفتم» تقدیر شدند.

«علی ظهیری»  با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به همت کانون در ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با عید سعید فطر از برگزیدگان و شرکت کنندگان در مسابقات فرهنگی کانون تقدیر شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا(ع) افزود: اهداء جوایز نفیس  به برگزیدگان مسابقات رنگ آمیزی، آوای رمضان و خاطره نویسی «اولین سالی که روزه گرفتم» در روز عید سعید فطر انجام شد.

 

این مقام مسئول به استقبال گسترده از مسابقه خاطره نویسی اشاره کرد و ادامه داد: از آنجا که در مسابقه خاطره نویسی اولین روزی که روزه گرفتم بیش از ۵۰نفر شرکت کننده حضورداشتند به هشت نفر برتر هدایایی اهدا گردید.

 

وی همچنین با توجه به برگزاری مسابقه رنگ آمیزی نماز کلید بهشت نیز ادامه داد: این مسابقه ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی بود که به چهارده نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا (ع) اضافه کرد: مسابقه آوای آسمان، قرائت مجازی جزء سی قرآن کریم و اذان بود که به صورت مجازی برگزار شد و  به نفرات برتر این مسابقه نیز هدایایی اهدا شد.

 

ظهیری اهدای 8 کمک هزینه سفر به مشهد، مقدس در روز عید سعیدفطر به اسامی زهرا و معصومه و شرکت کنندگان در مسابقات مختلف فرهنگی ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های این کانون دانست و گفت: همزمان با نماز عید سعید فطر از این عزیزان تقدیر شد.

 

وی ادامه داد: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا( س) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) روستای راوه ، هیئت قائم آل محمد (عج)،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان، مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه (س) ، موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و خیرین محترم روستای راوه انجام شد.

 

ظهیری اضافه کرد: همچنین به نوجوانانی که در طرح ختم قرآن کریم در ماه رمضان همکاری داشتند نیز هدایایی اهداشد.

کد خبر 1057888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha