برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در فارس با حضور ۱۲۰ شرکت فعال

موسوی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فعال این حوزه از سراسر نقاط کشور برگزار می شود و در سطح ملی جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (سه شنبه 28 اردیبهشت) در نشست با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد از برگزاری بزرگترین نمایشگاه تخصصی کشاورزی کشور در استان فارس خبر داد و گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از عصر امروز فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از 120 شرکت فعال این حوزه از سراسر نقاط کشور برگزار می شود و در سطح ملی جایگاه ویژه ای دارد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان فارس، تشکل های سراسری صنعت ماشین آلات کشاورزی و با حضور 85 درصد مشارکت کننده از سایر استان های کشور برگزار می شود و برای حفظ سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستور العمل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا، ورود بازدیدکنندگان با دریافت نوبت بازدید رایگان آنلاین از وب سایت www.farsfair.ir امکان پذیر است.

موسوی اعلام کرد: این نمایشگاه تا جمعه مورخ 31 اردیبهشت دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند برای بازدید از ساعت 15 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.

کد خبر 1057891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha