عدم رعایت اخلاق یک آسیب جدی در انتخابات است

کنجوریان، گفت: عدم رعایت اخلاق علاوه بر اینکه باعث تخریب سایر کاندیداها و سبب به چالش کشیدن انتخابات و دلسردی مردم به منظور مشارکت در انتخابات می شود.

عباداله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کاندیداها با رعایت اخلاق ، رقابت سالم و امید آفرینی زمینه ی حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود:کاندیداها می توانند با امید آفرینی و رقابت سالم حس عمیق اعتماد و احساس خوش بینی و امیدواری نسبت به آینده را در بین مردم بوجود آوردند و زمینه ساز مشارکت حداکثری آنها در انتخابات پیش رو باشند.

 

وی با اشاره به ایجاد رقابت سالم انتخاباتی در بین کاندیداها اظهار کرد : رقابت سالم در انتخابات از تفکرات سالم و برتر نشات میگیرد و در کارزار انتخابات مردم به این موضوع مهم توجه ویژه ای دارند.

 

کنجوریان تصریح کرد:  فعالیت های تبلیغاتی توسط فرمانداری و نهادهای امنیتی و انتظامی بصورت جدی رصد  و در این راستا ۱۶ نفر از کاندیداها که تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی داشته اند شناسایی و تذکرات لازم به آنان داده شده است.

 

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به تبلیغات زود هنگام برخی کاندیداها  تاکید کرد:  بر اساس قانون انتخابات ، تبلیغات باید در زمان اعلام شده صورت پذیرد و در این راستا هرگونه تجمع ، گردهمایی و سایر فعالیت هایی که بعنوان تبلیغات زود هنگام تلقی شود ممنوع و شایعه پراکنی ، تهمت و افترا در امر انتخابات علاوه بر اینکه از نظر شرعی منکر محسوب می شود بعنوان یک آسیب جدی در روند برگزاری انتخابات تعریف شده است.

 

وی در پایان گفت:  در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به مرّ قانون عمل می کنیم هر چند این موضوع به میل برخی خوش نباشد و مردم با انتخاب افراد اصلح ، لایق و شایسته آینده ای روشن را برای شهر خود رقم می زنند.

کد خبر 1058096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha