قدس، قلب تپنده ی عالم اسلام است

بسیج اساتید استان لرستان در بیانیه ای آورده است: مقابله حماسی حماس و دیگر رزمندگان محور مقاومت، در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیان سفاک آن، ثمره ی روشنگریهای و موضع گیری های تمامیت انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، بسیج اساتید استان لرستان در بیانیه ای خطاب به  ریاست سازمان بسیج اساتید کشور، سپاه حضرت ابوالفضل العباس لرستان ضمن اعلام همبستگی اساتید دانشگاه های لرستان با مقاومت غزه در دفاع از فلسطین، آورده است:  قدس، قلب تپنده عالم اسلام، روز به روز به ساعت صفر رهایی نزدیک می شود.

 

در ادامه آمده است: مقابله حماسی حماس و دیگر رزمندگان محور مقاومت، در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیان سفاک آن،  ثمره ی روشنگریهای و موضع گیری های  تمامیت انقلاب اسلامی ایران است که فرازهایی از آن را برای همگان یادآور می‌شویم: من از سالهای طولانی راجع به اسرائیل و راجع به جنایات او همیشه در خطبه‌ها، در‏‎ ‎‏نوشته‌ها، گوشزد کرده‌ام به مسلمین که این یک غدۀ سرطانی است در یک گوشۀ ممالک‏‎ ‎‏اسلامی، و این‌طور نیست که اکتفا بکند به همان «قدس» و این‌ها، این‌ها بنایشان بر این است‏‎ ‎‏که پیش بروند؛ یعنی این‌ها تابع سیاست آمریکا هستند. آمریکا هم آمالش فقط یکجا‏‎ ‎‏نیست، چنانچه همۀ ابرقدرت‌ها می‌خواهند همۀ ممالک را تحت سیطره قرار بدهند»(صحیفه نور، ج 12، ص 318)« ماجرای فلسطین، همچنان مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ی مشترک امّت اسلامی است. سیاستهای نظام سرمایه‌داری ظالم و سفّاک، دست یک ملّت را از خانه‌ی خود، از میهن و خاک آباء و اجدادی خود کوتاه کرده و در آن، رژیمی تروریست و مردمی بیگانه را نشانده است.


همچنین تاکید شده است: سُست‌تر و بی‌پایه‌تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟ اروپایی‌ها بنا بر ادّعای خود، به یهودیان در سالهای جنگ جهانی دوّم ظلم کرده‌اند، پس باید با آواره کردن ملّتی در غرب آسیا و کشتارهای فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را گرفت ...!


همچنین آمده است: این منطقی است که دولت‌های غربی با حمایت بی‌دریغ و دیوانه‌وار خود از رژیم صهیونیستی به آن تکیه کرده و بدین‌گونه، همه‌ی ادّعاهای دروغین خود در باب حقوق بشر و دموکراسی را تخطئه کرده‌اند. و این ماجرای خنده‌آور و گریه‌آور بیش از هفتاد سال است که ادامه دارد و هر از چندی برگ دیگری بر آن افزوده میشود. » (مقام معظم رهبری دام ظله العالی، 17-2-1400 به مناسبت روز جهانی قدس)

 

همچنین آمده است: همانگونه که شاهد هستید مردم مظلوم فلسطین، به ویژه کودکان و زنان بی گناه و بی پناه، در سالیان متمادی و از جمله در این روزها  زیر  گلوباران سفّاکان معاصر یعنی رژیم اشغالگر قدس  با حمایت بی‌دریغ و دیوانه‌وار دولت‌های غربی از این رژیم ناپاک و شیطانی و منحوس و جعلی، یا به شهادت می رسند یا از وطن خود آواره و سرگرادنند.


در ادامه این بیانیه آمده است: وضعیتی بوجود آمده است که دل هر انسان باغیرت و مسئول و متعهدی را به درد می آورد.

 

همچنین افزوده شده است: بر این اساس ما اعضای هیئت علمی و مدرسان بسیجی  دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی استان لرستان ضمن محکومیت جنایات وحشیانه این رژیم، آمادگی همه جانبه خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ابراز می داریم و اعلام می داریم برای دفاع از مظلومان فلسطین از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم و چنانچه مقدمات کار بوسیله مسئولان امر، فراهم شود همانند سال‌های  دفاع مقدس، آماده اعزام و حضور در میدان رزم  تا محو رژیم غاصب و خون ریز و کودک کش صهیونیستی هستیم.

 

 

کد خبر 1058099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha